22.01.2003

تلاش واحد مرکزی خبر صدا و سیما برای خنثی کردن مصاحبه سجادی

امروز – به دنبال مصاحبه سجادی مستشار شعبه 27 دیوان عالی کشور درباره خلاف شرع بودن حکم اعدام دکتر آقاجری و رد اتهام ارتداد وی با خبرگزاری جمهوری اسلامی، واحد مرکزی خبر صدا و سیما فعال شد و با پخش مصاحبه بروجردی رئیس این شعبه تلاش کرد آثار این مصاحبه روشنگرانه را خنثی کند.

بروجردی در این مصاحبه اعلام کرد پرونده آقاجری در مرحله مطالعه و بررسی قرار دارد و هنوز به مستشاران این شعبه از جمله آقای سجادی ارجاع نشده است و برای اعلام نظرسنجی درباره این پرونده باید استدلال قاضی صادر کننده حکم و دفاعیات متهم به طور دقیق مطالعه و بررسی شود. این در حالی است که دکتر سجادی پس از مطالعه دقیق مطالب طرفین اعلام کرده بود حکم صادره خلاف شرع است.

یکی از اعضای شورای مرکزی مجاهدین انقلاب به سایت امروز گفت: کاملاً مشخص است که ستاد ضد اصلاحات تداوم بحران آفرین را تنها راه بقای خود می داند و به محض آنکه قرار می شود مساله ای تمام شود یا موضوع جدیدی را طرح می کنند یا تلاش می کنند همان مساله قدیمی دوباره زنده شود. اینان نمی خواهند فضای جامعه سالم و آرام باشد. وی درباره نقش لاریجانی ها در این زمینه گفت : کافی است توجه کنیم در سه کانون اصلی که در مقابل اصلاح طلبان ایستاده اند، یک لاریجانی حضور دارد. در قوه قضائیه، جواد، در شورای نگهبان صادق و در صدا و سیما علی لاریجانی البته این مسأله به جز نقش آنان در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی در خاتمه افزود: به نظر می رسد علی لاریجانی مایل به ختم این غائله نیست ضمن آنکه یکی از متهمان اصلی هر اتفاقی که برای دکتر آقاجری بیفتد، شخص علی لاریجانی خواهد بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates