15.01.2003

یكی از كانون های اصلی مفاسد اقتصادی

نشانی یكی از كانون های اصلی مفاسد اقتصادی كه زیر نظر 3 امام جمعه تهران تاسیس شده دفتر مركزی بنیاد الزهرا در برج “امیرات تاور” در خیابان شیخ زائد دوبی

افشای جزئیات بیشتری از بنیاد اقتصادی “الزهرا” با پیش افتادن فردی بنام “رسول” كه مدعی مالكیت این بنیاد شده در حال گسترش است.

اطلاعات زیر برای انتشار در اختیار “پیك” قرار گرفته است:

رسول گنجی كه برای بیرون كشیدن سه امام جمعه موقت تهران از زیر ضربه افشاگریها از پشت پرده بیرون انداخته شد و خود را در مطبوعات مطرح كرد، كارگزاری پا به ركاب یك بنز 500 هزار درهمی در دوبی است.

او و برادرانش، بدستور بنیانگذاران بنیاد الزهرا كه همان سه امام جمعه موقت تهران؛ یعنی هاشمی رفسنجانی، محمد یزدی و احمد جنتی باشند یك طبقه از برج جدید “امیرات تاور” را در ابتدای خیابان شیخ زاید دوبی دفتر كار كرده اند. اسناد مالكیت و بسیاری از مكاتبات مربوط به بنیاد الزهرا در این ساختمان متمركز است. تاسیس این دفتر و انتقال كلیه اسناد الزهرا به این ساختمان در اواخر دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی شروع شد و با انتخاب خاتمی به ریاست جمهوری، پروازهای اختصاصی شركت ماهان و حاملین اسناد مهر و موم شده دیپلماتیك اسناد بانكی بنیاد مذكور را به دوبی منتقل كردند تا مبادا به اشاره رندان و به سبك حمله به سفارت امریكا و اشغال آن، یك شب بریزند و مركز نگهداری این اسناد را در تهران اشغال كنند و افشاگری آغاز شود.

این دفتر را سال گذشته و بدستور بنیانگذاران بنیاد الزهرا و هیات امنای آن كه هر چند گاه یكبار بصورت ناشناس وارد دوبی شده و در این دفتر جلسه تشكیل می دهند دكور بندی كردند. هزینه این دكور بندی را تا حدود میلیون درهم، یعنی معادل یك میلیون و صد هزار دلار تخمین می زنند. امیرات تاور از گرانترین ساختمانهای اداری دبی است.

رسول گنجی، بر خلاف اكبر گنجی كه به جرم افشای تاریكخانه اشباح در یك سلول چند متری در زندان اوین بسر می برد، دفتر كاری روبروی مركز تجاری “بورجمان” در اختیار دارند و نه با اتوبوس شیشه سیاه زندان و چشم بند، بلكه با یك بنز 500 هزار درهمی كه شیشه های رنگی دارد به آن رفت و آمد می كند. این بنز هر سال یك مدل جلو می آید. چند منزل مسكونی در امارات متحده عربی نیز در اختیار دارد كه محل فرود و استقرار موقت هیات امنای الزهرا و دیدارهای اقتصادی و سیاسی محرمانه با دیپلمات های امریكائی و انگلیسی است. بانكداران و مدیران و ماموران مخفی هتل های پنج ستاره و فرودگاه های دوبی و امارات رسول گنجی را بیشتر از بانكداران و ماموران امنیتی جمهوری اسلامی می شناسند: كارگزاری كه در ركاب بنیانگذاران بنیاد الزهرا، خود نیز باندازه شیوخ امارات به ثروت و شهرت دست یافته است!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates