18.05.2005

افشای اعضای مرکزی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف

 منبع: پیک ایران
آزادی بیان – ستاد انتخاباتی قالیباف از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است اما با موافقت خامنه ای با حضور قالیباف در نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری اسلامی این ستاد با حضور افراد بد نام و بد سابقه که در امر سرکوب روزنامه نگاران و هنرمندان نقش موثری داشته اند بر فعالیت های خود شدت بخشید.
بنا بر گزارش های دریافتی اعضای اصلی ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف را این افراد تشکیل می دهند:
محمدگبرلو،صادق الله کرم،نامدار صداقت ثمرچینی،پیام فضلی نژاد،سرهنگ پاسدارامینیان،نورعلی زاده و منیره السادات حسنی زاده
به علاوه افرادی از شهرداری،سربازجویی به نام  حاج آقا سلیم به عنوان نماینده   مرتضوی ،واسطه ستاد با قوه قضائیه و ستاد حزب الله در کنار اعضای کادر فعلی و سابق نیروی انتظامی ، وزارت اطلاعات، سپاه ،روزنامه جمهوری اسلامی و سایر نهاد های نظامی و امنیتی به همراه چند سینماگر و صاحبان شرکت های مجری تبلیغات از جمله شرکت سینمایی و تبلیغاتی وراهنر در این ستاد که دردو نقطه مرکز و شمال شهر مستقر شده است حضور فعال دارند.
محمد گبرلو از مدیران صدا و سیما،مسئول شورای ایثارگران صدا و سیما و از متولیان انجمن هنرمندان مسلمان و نیز نویسنده روزنامه رسالت است وی در سال های گذشته در شناسایی و نیز همکاری با حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی برای پرونده سازی علیه سینماگران و نویسندگان سینمایی نقش فعالی داشته است.


صادق الله کرم،رئیس سابق ستاد حزب الله و یکی از سهامداران فعلی شرکت ورا هنر و شرکت های تبلیغاتی وابسته به صدا و سیما و مشاور خبرگزاری بسیج موسوم به مهر است که نقش موثری در سرکوب مخالفان و حمله به تظاهرات مردم ، زنان، روزنامه نگاران ، نشریات ، کتابفروشی ها و انتشاراتی ها در سال های اخیر داشته است.


نامدار صداقت ثمرچینی که از وی به عنوان دست راست الله کرم یاد می شود،توسط احمدی نژاد به خدمت گرفته شده است، وی پیش از این مامور شناسایی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و حزب الله و همچنین ایفای نقش شاکی توسط حزب الله در پرونده سازی علیه مطبوعات از جمله نشریه” آدینه” بود،وی همچنین سابقه خدمت در ستاد نهی از منکر و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را نیز دارد و توسط الله کرم به عنوان برنامه ریز و یکی از مسئولان روابط عمومی ستاد انتخاباتی به قالیباف معرفی شده است که در این عکس نیز در کنار وی در نمایشگاه کتاب حضور دارد.


پیام  فضلی نژاد مامور اصلی دادستانی و حفاظت اطلاعات ناجا در پرونده سازی علیه روزنامه نگاران سینمایی بود که به وی وعده اعزام به انگلستان برای ادامه تحصیل در رشته حقوق با بورسیه قوه قضائیه داده شده است، وی همچنین در صدد راه اندازی مجدد یک شرکت تبلیغاتی با همکاری “انتظام فیلم” است.


سرهنگ پاسدار امینیان از نزدیکان قالیباف و رئیس ستاد سابق وی در نیروی انتظامی بوده است وی همچنین مدتی نیز سرپرست اداره منکرات ناجا بود که به معاونت اجتماعی تغییر نام یافت، گفته می شود  ازوی نیز در پرونده اختلاس مالی شرکت های وابسته به نیروی انتظامی که راکد ماند در کنار قالیباف به عنوان متهم یاد شده است.


نورعلی زاده از مدیران سابق وزارت اطلاعات در دوران سعید امامی بود که به موقع استعفا داده وارد بازار شده و به کار دلالی مشغول است ،از او به عنوان یکی از تامین کنندگان مالی ستاد و مسئول مالی آن نام می برند که در کنار کمک های مالی بازاریان مخارج ستاد تبلیغاتی را تامین می کند.


منیره السادات حسنی زاده مسئول واحد نظر سنجی و اطلاعات ستاد تبلیغات قالیباف است وی که دارای درجه سرگردی در بسیج است از مدیران امور خواهران بسیج است که در اداره  مبارزه بامنکرات ، دادگاه منکرات(مجتمع قضایی ارشاد) و قوه قضائیه مشغول به کار بوده است ، آخرین سمت وی در قوه قضائیه یکی از مدیران روابط عمومی قوه قضائیه بوده است.


گفتنی ست که نامزدی قالیباف با تائید خامنه ای صورت گرفته است و روزنامه کیهان و بخشی از مدیران صدا و سیما نیز پشتیبانی خود را از وی اعلام کرده اند،وی در زمان کودکی یکی از پامنبری های خامنه ای بوده است که به دلیل سابقه دوستی پدرش با خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی او را پس از بدنامی طلائی در سرکوب و کشتار دانشجویان و مردم در جریان خیزش تیر هفتاد و هشت از مشهد به تهران فرا می خواند و به عنوان فرمانده نیروی انتظامی برمی گزیند.
از قالیباف به عنوان  یکی ازعاملان اصلی کشتار دانشجویان و مردم در خیزش خرداد سال هشتاد و یک نام برده می شود و به همین دلیل نیز در بیت خامنه ای به تدریج گرایش بیشتری نسبت به وی در برابر لاریجانی به چشم می خورد. گفته می شود با توجه به حمایت بسیج، حزب الله ، قوه قضائیه و نیروی انتظامی از قالیباف ،تا کنون کاندیدای اصلی بیت خامنه ای وی بوده است که با آمدن رفسنجانی و احتمال حمایت بازار از وی این معادلات دستخوش تغییر شده است،همچنین شایع شده است که قرار است لاریجانی در آخرین مرحله اعلام انصراف کند و پس از آنکه قالیباف به ریاست جمهوری رسید به عنوان معاون اول رئیس جمهور برگزیده شود.
“آزادی بیان” به زودی اعضای اصلی ستاد های انتخاباتی سایر کاندیداهای اصلی این نمایش انتخاباتی را نیز معرفی خواهد کرد.


www.freebatebi.com 
  freeirancom@yahoo.com

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates