27.04.2005

حسن زارع زاده اردشیر : حضور رفسنجانی در انتخابات موجب بروز ناآرامی در جامعه خواهد شد.

 منبع: پیک ایران
حسن زارع زاده اردشیر سخنگوی حزب دمکرات ایران در گفتگویی با تلویزیون تماشا اعلام کرد: انتخابات امسال از حساسیت زیادی برخوردار است و بهترین گزینه در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری« تحریم»  و تبدیل آن به یک فرصتی برای سلب مشروعیت از رژیم راهکار مناسبی است.


سخنگوی حزب دمکرات ایران افزود: حتی آمریکا تا زمان برگزاری انتخابات ایران سیاستهای اصلی خود را اعلام نکرده و تصمیم قطعی خود را به بعد از انتخابات موکول کرده است. پس اپوزیسیون ایران نیز می تواند با ایجاد یک آلترناتیو از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده نماید و به اراده جامعه جهانی سمت و سویی در راستای اراده ایرانیان بدهد.


زارع زاده شرکت هیچ کاندیدای مستقل و مردمی را در انتحابات نمایشی و فرمایشی رژیم را منطقی نداسته و گفت: در گذشته تعدادی شرکت نموده و سپس ردصلاحیت شدند و اتفاق خاصی نیفتاد، لذا بهترین راه همان تحریم انتخابات و شرکت در حرکت های اعتراضی و مدنی است.


وی همچنین در گفتگویی با رادیو صدای ایران گفت : اگر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند احتمال بروز ناآرامی هایی در جامعه وجود دارد و عده ای از مبارزان سیاسی و دانشجویان در صدد برنامه ریزی برای مقابله با او و سیاست های رژیم هستند. چرا که او در مفاصد اقتصادی و ترورهای سیاسی نقش خود را روشن نکرده و  با فضاوت ایرانین مقصر شناخته شده است.


زارع زاده در ارتباط با حوادث خوزستان ضمن محکوم کردن حمله به تجمع کنندگان و بازداشت صدها تن در این تظاهرات، تصریح کرد: ایران نیاز به یک سیتم دمکراتیک و فدرال دارد و طرح تجزیه طلبی از سوی رژیم و تعداد اندکی دیگر دلیل بر خواست قومیت ها نیست.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates