27.04.2005

یک نفر از ان سار حزب الله

 
متاسفانه چند یوم است اصوات خبیثه‌ای به سمع میرسد که عده‌ای خواهان حضور خواهران در جمع نامزدهای ریاست جمهور هستند. اینجانب به عنوان یک مومن ناب، مخالفت و استدلالات خود را بدینوسیله بیان میکنم.
 
اولا: چون رییس جمهور باید در تمام نمازهای جمعه حاضر باشد حایظ بودن او در بعضی جمعه ها ممکن است برکت نماز جمعه را از بین ببرد.
 
ثانیا: در نظام عمودی اسلامی، رییس جمهور باید خایه‌های رهبری را مورد عنایت قرار داده و مسح نماید. انجام این کار توسط نسوان نامحرم، شایسته نظام اسلامی مان نیست.
 
ثالثا: در همان نظام عمودی خود رییس جمهور باید مورد خایمالی زیردستان قرار گیرد. بی خایه بودن رییس جمهور موجب عقیم ماندن این اصل مهم قانون اساسی خواهد شد.
 
رابعا: رییس جمهور باید قادر باشد در پاسخ مشکلات مردم بگوید به تخمم. رییس جمهوری که تخم ندارد در مقابل مشکلات مردم چه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟
 
خامسا: یک زن رییس جمهور ممکن است مانع از صدور دختر به امارات شده که باعث کاهش صادرات غیر نفتی و بر هم خوردن برنامه و بودجه کشور خواهد شد.
 
سادسا:  بر همگان واضح و مبرهن است که این نظام یک نظام تخمی است. حضور یک بی تخم باعث شکاف در ارکان نظام خواهد شد.
 
سابعا: در مذاکرات سیاسی با دول اروپایی، چین و روسیه، رییس جمهور باید خایمالی آنان را نماید. آیا غیرت ما اجازه میدهد که یک زن مسلمان خایمالی غیرمسلمان را بکند؟ پس غیرت دینی چه میشود؟
 
پیشنهاد میکنم در قانون اساسی کلمه   رجل  حذف و به جای آن کلمه   خایه دار    قرار گیرد تا امکان هر نوع سواستفاده مسدود شود.
 
 

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates