19.01.2005

دو كلام از “آقامحمدی” بشنويد!

قائم مقام سيما و رئيس كميته تبليغات شورای عالی امنيت
كماندوهای امريكائی
ازمرز پاكستان به ايران رخنه نكردند!


منبع پیک نت  
– در اين ماجرا نيز مانند ماجرای جاسوسی اتمی در ايران، سرانجام مشخص خواهد شد چه كسانی در عالی ترين سطوح ارگان‌های نظامی وانتصابی جمهوری اسلامی نفوذ دارند و با امريكا در ارتباط اند. همان‌ها كه فكر می‌كنند امريكا با يك حكومت مقتدر نظامی در ايران زود به تفاهم خواهد رسيد و مردم هم جمع شدن بساط آخوندی در كشور را جشن خواهند گرفت!


2- آقا محمدی شايد تازه داماد سياسی بود و به ياد ندارد، آنها كه وسط ميدان بودند خوب می‌دانند كه هواپيماهای امريكائی نيز در جريان كودتای طبس، با همكاری عالی ترين ارگان‌های نظامی- سپاهی- امنيتی توانستند وارد ايران شوند و در جاده گرمسار و ورامين برايشان ايستگاه‌های استقرار برای كودتا و انواع وسائل حمل و نقل  برپا شده بود. آينده نشان خواهد داد كه كلاهی و كشميری انگشت كوچك آنها كه اكنون در بيوت آقايان و بيوت اتمی و سپاهی رخنه كرده اند چه فاجعه‌ای را روی دست مردم ايران خواهند گذاشت. از كنار حكومت خودكامه فردی و از كنار انتصابات فرمانده كل قوا فقط امثال حجت الاسلام ذوالنور در سپاه بيرون نمی زند، بزرگتر از او هم بيرون خواهد زد!


3- آقامحمدی ادعا كرد كه “سيمون هريس”گزارشگر شناسائی اهداف نظامی برای بمباران امريكائی‌ها در ايران، از سوی كماندوهای امريكائی، با سازمان سيا و وزارت دفاع امريكا همكاری می‌كند. اين ادعا بجای آنكه گزارش را تكذيب و تضعيف كند، بدليل وسعت اطلاعات گزارشگر، آن را تقويت می‌كند!
 
 
 
 
 
 48 ساعت پس از انواع اخبار، گزارش‌ها و مصاحبه هائی كه درباره شناسائی مراكز حساس نظامی ايران بعنوان اهداف مورد نظر امريكا برای بمباران از شبكه‌های سراسری جهان پخش شد، علی آقا محمدی مسوول كميته تبليغات شورای عالی امنيت ملی نيز اظهار نظر كرد. او آن بخش از گزارش “سيمور هريس” را تكذيب كرد كه بموجب آن كماندوهای امريكائی با رخنه به داخل ايران، اهداف مورد نظر برای بمباران را شناسائی كرده اند.


سيمور هريس همان كسی است كه تا قبل از انتشار اين گزارش، سيمای جمهوری اسلامی كه آقا محمدی قائم مقام امنيتی آنست پياپی گزارش‌های وی از بمباران فلوجه و زندان ابوغريب و شكنجه عراقی‌ها توسط امريكائی‌ها را با تحسين پخش می‌كرد!


آقا محمدی كه از وابستگاه مستقيم به محافل قتل‌های زنجيره‌ای و هسته عملياتی سعيد امامی است، دراين تكذيب، اظهار نظرهای خنده داری كرده است. او كه با سيمای عربی و دو قلوی سيمای جمهوری اسلامی (خودش با خودش) مصاحبه كرده است( فارغ از سئوال خبرنگاران مستقل و غير خودی) گفت:


يك لشكر از كماندوهای ويژه نيروهای آمريكا از مرز پاكستان به داخل ايران نفوذ نكرده اند.( اساسا در گزارش هريس بحث لشكر نبوده و ايشان از خودش اين را در آودره است!)


آقا محمدی كه گرداننده پروژه محكمه آغاجری در همدان و صدور حكم اعدام برای وی است ادامه داد:


« گوينده اين خبر و كسی كه برای آن استخدام شده با بخشی كه با سيا و پنتاگون ارتباط دارد كار می‌كند. تنها مقامات آمريكايی می‌توانند چنين خبری را در اختيار اين بخش بگذارند.»


هر آدم عاقلی می‌تواند به آقا محمدی بگويد: اين كه مهم تر شد! اگر منابع خبری اين خبرنگار در چنين سطحی اند، پس قطعا مسائلی كه او مطرح كرده جدی است و بايد گشت دنبال آنها كه در داخل سپاه ونيروهای امنيتی، مرزداری، نمايندگی‌های رهبر در ارگان‌های نظامی و پيدا كرد، كسانی را كه راه را برای امريكائی‌ها باز كردند. شما كه با تلفن همراه رئيس جمهوری مملكت را شنود می‌كنيد، تمام جلسات مشاركت و مجلس ششم را شنود می‌كرديد، اعضای نهضت آزادی از بيم شنود جرات ندارند دو كلام خصوصی با هم حرف بزنند، از خانه‌های مردم و مناسبات زن و شوهرها شنود و عكس تهيه می‌كنيد، اگر چنين امكاناتی امريكا در دستگاه‌های اطلاعاتی – سپاهی – روحانی نداشتند چگونه می‌توانستند تا قلب پايگاه‌های نظامی و اتمی شما نفوذ كنند؟


لازم نيست مناسبات گزارش نويس امريكائی با سيا و پنتاگون را كشف كنيد، فكری به حال خود كنيد، كه با اطمينان می‌توان گفت دهها و صدها كشميری و كلاهی جديد در اندرونی و بيرونی آقايان نفوذ كرده اند و اتفاقا از داخل صف اندرونی‌ها به خدمت گرفته شدند. از كجا كه خود شما نباشيد؟


آقا محمدی برای گمراه كردن گربه، مسئله را پاس داد به عراق و گفت: هدف از انتشار چنين خبرهايی به راه انداختن جنگ روانی امريكا عليه ايران در آستانه برگزاری انتخابات در عراق است! ‌چون از لحاظ آرای مردم و نظرسنجی‌هايی كه به عمل آمده مطمئنا ليست آيت الله سيستانی برنده خواهد شد، طبيعتا تقلب در اين انتخابات ممكن است شكل ‌گيرد.» 


مسوول تبليغات شورای عالی امنيت ملی پيرامون واكنش احتمالی جمهوری اسلامی ايران  نسبت به گزارش نيويوركر(سيمور هريس) گفت:« ما مرزهای خود را می‌شناسيم، اسلحه اتمی هم نداريم و آژانس بين‌المللی نيروگاه‌های ايران را بازرس كرده است، بنابراين، خبر مزبور ارزش بررسی ندارد.»


( همين اظهارات و گمراه كردن حساسيت افكار عمومی نسبت به آنچه كه سيمور هريس در روزنامه نيويوركر منتشر كرده، خود قابل بررسی امنيتی نيست؟! آينده نشان خواهد داد چه كسانی در كدام نقاط حساس و گرهی جمهوری اسلامی جای گرفته بودند واين ممكن شده است، بدان دليل كه انتصابات فاقد هر نوع نظارت است و در پشت صحنه و بموجب چاپلوسی از رهبر، زدوبند با اطرافيان وی در بيت رهبری و قرار داشتن در جدول شيطرنج مافيای قدرت و ثروت در جمهوری اسلامی صورت می‌گيرد. مگر عمليات “طبس” بدون همكاری در عالی ترين سطوح نظامی وقت ممكن شده بود؟ آنها كه اسناد آن ماجرا را نابود كردند و از فرماندهان سپاه و ارتش فرمان گرفتند، امروز خود و يا جانشينان آنها، در موقعيت بسيار ضعيفی كه ايران پيدا كرده سرگرم ادامه ارتباط‌ها نيستند؟ رخته كماندوهای امريكائی كه سهل است، هواپيماهای امريكائی را هم برفراز تهران خواهند آورد. آنهائی خواهند آورد كه يقين دارند امريكا با يك دولت مقتدر نظامی براحتی وارد معامله خواهد شد و جمع كردن بساط روحانيون و حكومت آخوندی هم برای مردم يك جشن ملی خواهد شد! چرخ بازيگر در اين 25 ساله، از اين بازيچه‌ها بسيار داشته است!)
 
 

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates