27.12.2004

کروبی و انتخابات ریاست جمهوری

“بهروز افخمی” مديربرنامه تبليغات انتخاباتی كروبی شد


  بهروز افخمی‌، نماينده‌ دوره‌ ششم‌ مجلس‌ شورای اسلامی و سينماگر با سابقه‌، مديريت‌ برنامه‌ تبليغاتی و تلويزيونی حجت‌الاسلام‌ مهدی كروبی را در رقابت‌های انتخاباتی نهمين‌ دوره‌ رياست‌ جمهوری عهده‌دار شد.افخمی در جريان‌ ديدار جمعی از نمايندگان‌ اصناف‌ و دانشگاهيان‌ با حجت‌الاسلام‌ كروبی‌، دبير مجمع‌ روحانيون‌ مبارز اعلام‌ كرد كه‌ مديريت‌ برنامه‌های تبليغاتی رييس‌ سابق‌ مجلس‌ را بر عهده‌ گرفته‌ است‌. به‌ نظر می‌رسد افخمی فيلم‌ تبليغاتی كروبی را نيز بسازد
منبع پیک نت


4- در همایشی درست روبه‌روی کروبی نشسته بودم. یه مدت به حرفاش گوش کردم و وقتی دیدم حرف مهمی‌نداره رفتم به دریای تفکر. پیش خودم گفتم: این همون کروبیه که می‌گن امید دوم‌خردادیاست؟ این که حتی بلد نیست دو کلمه حرف بزنه. گاهی وقتی سوتی می‌داد، می‌خندید و می‌گفت من لُرم دیگه!
گفتم دوم‌خردادیا چقدر بدبختن که امیدشون به اینه. البته جناج راستی‌ها هم همین‌طور! اونام شانس‌شون رو در لاریجانی مارمولک‌زرده و ولایتی گوشت‌تلخ می‌بینن. وای به حال ما که قراره یکی از اینا بشه رئیس جمهورمون!
دوباره حواسم می‌ره به کروبی. حرف از بیماری ایدز می‌شه. کروبی یه نظر بسیار عامی و ابتدایی می‌ده، تازه او به aids می‌گه : eeds.
به NGO می‌گه “NOG”! او هنوز بعد از این همه سال نمی‌دونه این حروف مخفف چه کلماتی‌هستن!
حواسم می‌ره به مسائل حاشیه‌‌ای، کروبی( رئیس مجلس فعلی و رئیس جمهور‌ مطلوب آینده‌ی دوم خردادی‌ها) بعضی “دال” هایش رو می‌تونه درست ادا ‌کنه، مثلا می‌گه “مردم باید بدانند…” و تموم دال‌هاش رو با زدن ضربه‌ی زبان به پشت دندوناش می‌گه. ولی …سه چهار جمله‌ی بعدیش تموم “دال” هاش رو با حلقه کردن زبونش به سمت عقب و زدن ضربه به سق دهان می‌گه و حتی بعضی “ت” هاش رو هم به همین صورت ! مثلا” این‌طوری شد که ما آمدیم ..” دقت می کنم که هر وقت کروبی حواسش می‌ره پیش حاج‌خانم کروبی، که ماشالله انگار پوستشو کشیده و نسبت به چند سال قبل بسیار جوان‌تر شده، “دال”هاش و “ت”هاش خراب می‌شه!
فکر می‌‌کنم این مشکل گفتاری شاید با چند جلسه رفتن پیش “گفتار‌درمان” حل بشه. خاتمیش که اقلا بلد بود درست حرف بزنه این شد، این یکی که از گفتن حرف‌های معمولی‌شم عاجزه!
منبع وبلاگ زیتون
 
 

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates