28.11.2004

به فراخوان ملی رفراندم بپیوندیم

– کوروش گلنام 


 
سرانجام با همت چند تن از هم میهنان کوشنده راه آزادی و عدالت، کاری که می بایست از مدتها پیش آغاز می شد، آغاز شد. موج پشتیبانی گسترده از “فراخوان ملی برای برگزاری رفراندم” در اندک زمان، نشان می دهد که این خواسته دل ایرانیان در بیشترین میزان خود ، چه در درون و چه در برون مرز است و هم میهنان کمر همت بسته اند که این خواسته مسالمت جویانه خود برای رسیدن به آزادی را، که جزء نخستین حقوق انسانی  آنهاست، تا انجام نهایی آن با پشتکار و پیگیری سخت، دنبال کنند. در این زمینه هم میهنان کوشنده در برون مرز (که من نیزاز آن میان هستم)بسیار سهل انگاری کرده و زمان زیادی را از کف داده اند. هشدارها، درخواست ها و گاه قدم هایی کوتاه در این راه نیز شوربختانه  بدلیل برخورد های نادرست، در همآن آغازراه از نفس افتاده و به جایی نرسید. اما اکنون زمان شکایت و گلگی نیست و باید فریاد بلند خود برای رسیدن به آزاد ی را  با پشتیبانی هر چه گسترده تر  از این فراخوان ملی برای برگزاری یک همه پرسی زیر پوشش و نگهبانی سازمان های پشتیبان آزادی و حقوق انسانی، به گوش همه جهانیان برسانیم. نگارنده پیش از این نیز بارها به سهم کوچک خود یاد آور شده است که با توجه به شرایط زندگی اسفبار بیشترین مردم در درون کشور و بیزاری و خستگی گسترده مردم از حکومت بی کفایت، ستمگر، نا منتخب و نا پاسخگو، و با توجه به شرایط جهانی و بی آبرویی وبدنامی “جمهوری” اسلامی که در چاه تروریسم وترور پروری، آدمکشی و تلاش پنهان برای دستیابی به بمب اتم گرفتار آمده است، زمان برای آغاز یک چنین کوششی بسیار مناسب است و اگر همه همت کنیم وبا اما و اگرها و خودخواهی وخودبینی ها، چوب لای چرخ این حرکت نگذاشته و با هر بینش و منشی که داریم و تنها به عنوان یک ایرانی که آزادی میهن و مردم خود را می خواهد، در پشتیبانی، تداوم، انتشار و آگاهی و خبر رسانی این مهم تلاش کنیم،  بی گمان این راه به ساحل نجات رسیده و شاهد رهایی از حکومت خون آشام ملایان را در آغوش خواهیم کشید. پشتیبانی تا کنونی(هم اکنون بیش از 7600 امضا در زمانی کوتاه تر از 2 روز!) ایرانیان از این فراخوان، دارای 2 ویژگی بسیار بر جسته است:
1ـ نخستین بار است که هم میهنان با گوناگونی دیدگاها و باورها، در چنین میزان گسترده ای ابراز همبستگی نشان داده اند؛
2ـ و باز هم نخستین بار است که چنین همبستگی تحسین بر انگیزی بین ایرانیان درون وبرون مرز در چنین مورد مهمی به وجود آمده است.


بهتر است از هم اکنون به این مورد نیز توجه شود که گماشتگان امنیتی رژیم و مفت خورانی که سود های بادآورده و  پست و مقام های رویایی خود را ،که کمترین شایستگی برای داشتن آن ندارند، در تهدید می بینند، با تمام توان به خرابکاری دست خواهند زد. اما چنین به نظر می رسد که تهیه کنندگان فراخوان فکر این چنین حرکت های خرابکارانه را از پیش کرده و نام های درست امضاء کنندگان را در لیست های آینده خود انتشار داده و راه خرابکاری های گماشتگان امنیتی و ذوب شدگان در ولایت مافیا را که با فرستادن ناسزا و نام های سزاوار خود و سران مافیا، به خیال خود تلاش دارند خللی در کار به وحود بیاورند، خواهندبست. من به دست اندر کاران سایت” فراخوان ملی برگزاری رفراندم” پیشنهاد می دهم که ناسزاهای وابستگان مافیای حاکم را از هم اکنون از لیست نامهای این سایت بردارند و کار امروز را به فردا نیاندازند. این سیه رو و سیه روزگاران برای بی شرمی ها و بی اخلاقی های خود مرزی نمی شناسند و تنها چیزی که آموخته اند خرابکاری در کار مردم، تهدید، زور و فشار و گردن کلفتی، دروغ و فریب و بی آبرویی است. تلاش مردم ایران برای داشتن حکومتی مردمی و منخب مردم برای رهایی از بی اخلاقی، دریدگی و بی فرهنگی همین دسته اوباش حکومتی و اربابانشان است.
 باید شهامت، تیز بینی در انتخاب زمان مناسب، همچنین کوتاه و پربارنویسی تهیه کنندگان این متن را ستود و آرزو نمود گه با همکاری و همراهی همه ایرانیان، این کار بزرگ به سر انجام برسد. نگارنده با پشتیبانی از این فراخوان، به سهم خود از همه هم میهنان خواستار پشتیبانی از این فراخوان ملی است.        
جمعه 6 آذرماه 1383 ـ 26 نوامبر 2004

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates