01.11.2004

5آبان:نامه آقازاده خزئلى به خامنه اى:”بفرماييدشمع بيت‌المال را خاموش كنند”!


*جدال بر سر قدرت ميان دارودسته هاى تماميت خواهان بر سر بازگشت
“پدرخوانده” اصلى مافيا؛ يعنى هاشمى رفسنجانى به صحنه قدرت به عنوان
رييس جمهور بالا گرفته است


روشنگرى: جدال بر سر قدرت ميان دارودسته هاى تماميت خواهان بالا گرفته است. اكنون گروهى از آقازاده ها آشكارا خواستار بازگشت “پدرخوانده” اصلى مافيا؛ يعنى هاشمى رفسنجانى به صحنه قدرت به عنوان رييس جمهور هستند. رفسنجانى فردى است كه با برنامه تعديل اقتصادى كمر صنايع ايران را شكست و مزه شيرين تصرف “اختصاصى” صنايع و معادن ايران تحت عنوان “خصوصى سازى” را به آقازاده ها چشاند و آنها رابه ثروت هاى افسانه اى رساند. اما دارودسته موسوم به “اصولگرايان” كه مركب است از نظاميان قاچاقچي، عوامل فروش و حراج دختران آسيب ديده به شيوخ خليج، كنترل كنندگان ترانزيت مواد مخدر و بقاياى محفل قتل هاى زنجيره اى و “دخمه اى” و “محفلى” و بخشى از دستگاه ترور و سركوب در قوه قضايى و صدا و سيما و برخوردار از حمايت رهبر حمله را عليه دارودسته پدرخوانده سازمان داده اند و به نظر مى رسد طورى “ترمز بريده” جلو رفته اند كه داد آقازاده هاى هوادار هاشمى رفسنجانى را درآورده اند. در اين راستا خبرنامه رويداد اقدام به انتشار نامه جديدى از آقازاده “ابوالقاسم خزعلى” عضو سابق شوراى نگهبان كرده است. متن كامل اين نامه كه روز يكشنبه سوم آبان انتشار يافته به شرح زير است:



بفرماييد شمع بيت‌المال را خاموش كنند


محضر مقام رهبرى حضرت آيـت‌الله خامنه‌اى دام‌ عزه
با سلام و اهداى تحيت، بگذاريد آن گونه سخن بگويم كه امير مومنان دوست داشت امت با امام سخن بگويد – بدون لكنت كلام و ترس و واهمه – كه شما نيز چنين مي‌پسنديد.
آن روز طلحه و زبير براى حاجت شخصى به نزد امير مومنان آمدند، على (ع) بر مسند خلافت نشسته بود و آن دو مطالبه شخصى داشتند، امام شمع بيت‌المال را خاموش و شمع شخصى خود را روشن فرمود، تا درسى باشد براى تمامى تاريخ در حفظ بيـت‌المال، و عدم استفاده از بيت‌المال براى منافع شخصى و گروهى.
اينك در آستانه انتخابات رياست جمهوري، جرايدى كه به نوعى از بيت المال ارتزاق مي‌فرمايند، و متعلق به همه ملت با تمامى ديدگاه‌هاى سياسى مي‌باشند، و چون رهبرى و مسؤولان نظام بايستى بى طرف بمانند و از خزانه بيت‌المال براى منافع شخصى و گروهى خرج نفرمايند، در ورطه امتحان قرار دارند. يكى دورخيز كرده و خاطرات كانديداى مورد نظر را منتشر مي‌كند، ديگرى از كرامات و خدمات چشمگير كانديداى خود سخن مي‌گويد و سومى تحت عنوان مصاحبه، عكسى بزرگ از كانديداى مطلوب چاپ و اعلام حضور مي‌نمايد، و در اين ميان جريده انحصار سنگ تمام گذارده و با استفاده از رانت قدرت و مصونيت، نه تنها به ترويج كانديداى مورد نظر خويش مي‌پردازد، تيغ جفا به دست، هر روز سردار سازندگى را هدف قرار داده است. روزى او را به عشوه سياسى و جفاى به رهبرى متهم مي‌كند و روز دگر به طرفداران او نسبت جنون و چاپلوسى مي‌دهد.
از آن رهبر فرزانه انتظار داريم، به آقايان بفرمايند:”شمع بيت‌المال را خاموش كنند” و از كيسه خود هر چه مي‌خواهند براى منافع گروهى خرج كنند و از رانت خوارى و خاصه خرجى بپرهيزند.
آنگاه كه خلخال از پاى زن يهوديه درمي‌آورند، چگونه على عليه‌السلام برمي‌آشوبد و تيغ برهنه مي‌كند، تا در حكومت اسلام بر كسى ظلم روا نگردد. امروز نيز نگذاريد اينگونه با هزينه بيت‌المال با آبروى مردم بازى شود.
به ياد دارم، هر بار كه به جبهه مي‌رفتم، پدر در گوشم مي‌خواند:”اًعرالله جمجمتك، كه جمجمه‌ات را به خداى به عاريت بسپار.” به جمجمه متلاشى برادر شهيدم در كوى آبشار، بار ديگر جمجمه به عاريت به خداى مي‌سپارم، و نخواهيم گذاشت به نام دين و ولايت مردم را نسبت به ولايت فقيه – كه امانت خمينى است – بدبين كنند
مهدى خزعلى


 

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates