05.09.2004

پيكر « دلكش » در خلوت و بدون مراسم دفن شد

 منبع خبر
ميراث خبر ـ پيكر دلكش صبح روز يكشنبه (۱۵ شهريور ماه )در سكوت گورستان امامزاده طاهر دفن شد.
به گزارش «ميراث خبر»، فروغ بهمن پور روزنامه نگار و نويسنده كه با خانم دلكش رابطه نزديكي داشت در اين باره گفت: «چند روز بود كه از تنها پسر مرحوم دلكش و خانواده او خبري نبود تا اينكه ديروز همسر سابق او به بيمارستان آمد و گفت به همه اعلام كنيد دوشنبه مراسم خاكسپاري را برگزار مي كنيم. وقتي صبح روز يكشنبه به بيمارستان آمديم متوجه شديم ساعت 5/ 7 صبح، بدون کوچکترين اطلاعي و خبري جنازه مرحوم دلكش را دو نفر تحويل گرفته اند. به ما گفتند قرار است او را به قطعه هنرمندان بهشت زهرا ببرند، اما در نيمه هاي راه يكي از دوستان با ما تماس گرفت و اطلاع داد كه خاكسپاري در امامزاده طاهر برگزار خواهد شد. من به همراه تعدادي از هنرمندان و دوستان قديمي آن مرحوم به امامزاده طاهر رفتيم و پيكر او را در كمال مظلوميت و سكوت به خاك سپرديم.
بهمن پور ادامه داد: «تمام آشنايان و اقوامي كه در تشييع جنازه و خاكسپاري حضور داشتند به سي نفر نمي رسيد؛ تنها كساني كه اتفاقي آن روز صبح به بيمارستان رفته بودند و تعدادي از اقوام نزديك در اين خاكسپاري حضور داشتند. حق دلكش به عنون يك هنرمند بيشتر از اين بود كه در غربت و مظلوميت به خاك سپرده شود. جالب آنكه هيچ توضيحي از سوي خانواده او براي اين عمل داده نشده است.»
اين در حالي است كه شرايط دفن دلكش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا فراهم شده بود. اما پسرش بي توجه به اين مسائل ترجيح داد در سكوت مادرش را به خاك بسپارد.


 

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates