13.08.2003

در شیراز کارگزار شورای نگبهان چه کسانی اند: اعضای دفاتر نظارتی شورای نگهبان را شناسائی و معرفی کنید!

پیک نت:
بحث بر سر ترکیب دفاتر نظارتی شورای نگهبان درسراسر کشور، از ابعاد ایرادهای قانونی به آن باید خارج شده و ماهیت، هدف از برپائی آن ها و بویژه نیروهائی که در آن جمع آوری شده اند برای مردم روشن شود.

نشانه های بسیاری وجود دارد که حزب الله ایران به زعامت آیت الله جنتی و موتلفه اسلامی به رهبری حبیب الله عسگراولادی، با استفاده از تشکیلات نظامی- حکومتی فدائیان اسلام که زعیم آن حجت الاسلام ناطق نوری است این دفاتر را با استفاده از نیروهای امنیتی دهه 60، بازجوها و شکنجه گران نقاب دارد دهه 60، مرتجع ترین روحانیون و قشریون شبکه های پیش و پس از انقلاب انجمن حجتیه نیروی این دفاتر شده اند. فرماندهانی از سپاه و بسیج که طی این سالها با همین تشکل های سیاسی در ارتباط بوده اند، بصورت محفل های مخفی حکومتی حامی این دفاترند و به این ترتیب دفاتر یاد شده، در واقع ستادهای اتحاد نیروهای سیاسی- نظامی یاد شده در بالاست که قطعا پس از انجام انتخابات مجلس هویت رسمی خود را اعلام خواهند کرد و تبدیل به دفاتر حزبی خواهند شد. این شیوه کار سازمانی را در ابتدای انقلاب 57 ابوالحسن بنی صدر با تاسیس دفاتر ریاست جمهوری در سراسر ایران می خواست سازمان بدهد که در نیمه راه توسط همین تشکل های یاد شده در بالا متوقف شد و اکنون ستاد مرکزی اتحاد بالا آن تجربه ناقص را بشکل کامل در سراسر ایران سازمان داده است.

به این جهت لازم است چهره های مشخصی که دراین ستادها جمع آوری شده اند شناسائی و به مردم معرفی شوند و سوابق آلوده به جنایت و فساد آنها همانگونه بازگو شود که وابستگی های تشکیلاتی آنها. به همین دلیل اطلاعاتی که در باره دفتر نظارتی شواری نگهبان در شیراز بدست ما رسیده را منتشر می کنیم و از این پس هر نوع اطلاعاتی را که در این زمینه دریافت داریم انتشار خواهیم داد.

شیراز

ریاست دفتر نظارت شورای نگهبان در شیراز را حجت الاسلام بینا زاده بر عهده دارد. وی مدتی در دانشکده اقتصاد شیراز در رشته نظام های اقتصادی صدر اسلام تدریس می کرد و از افراد شناخته شده انصار حزب الله این شهر بود.

دانشجویانی که در آن دوره در کلاس حجت الاسلام بینا زاده می نشستند از او بعنوان یک عنصر جنجالی، خشن و در عین حال نظرباز و هرزه یاد می کردند. نامه های عاشقانه او به برخی از دختران دانشجو پیوسته در بین دانشجویان دست به دست می شد.

در محافل سیاسی شیراز نیز وی بعنوان یک عنصر امنیتی خشن شناخته شده است. در سالهای اخیر که سازمان امنیت موازی درست شده، بینازاده با آن در ارتباط قرار گرفت و درتشکیلات سازمان امنیت موازی فارس فعال شد.

یکی دیگر از اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در شیراز حکمت آرا نام برد. او از دست پروردگان علی اصغر دستغیب است. موحد (نماینده سابق شورای شهر از جناح راست) و حیدری رئیس سابق خانه جوان نیز از دیگر اعضای این دفتر نظارتی هستند.

چهره اصلی هدایت کننده این دفتر نظارتی جهرمی، استاندار سابق فارس است که پیشکار آیت الله جنتی است و امور تجاری و بازرگانی وی را در دوبی سرپرستی می کند. جهرمی نیز از مدیران پنهان سازمان امنیت موازی در شیراز است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates