30.07.2003

نخستین رئیس اتاق بازرگانی ج. ا در خانه اش با ضربات چاقو کشته شد!

پیک نت:
در آستانه انتخابات اتاق ایران و پس از باخت موتلفه اسلامی در انتخابات اتاق بازرگانی نخستین رئیس اتاق بازرگانی ج. ا در خانه اش با ضربات چاقو کشته شد!
نخستین رئیس اتاق بازرگانی ایران پس از انقلاب در خانه اش به ضرب چاقوی کسانی که وارد خانه او شده بودند به قتل رسید. عاملین قتل هیچ یک از اشیاء خانه را با خود نبردند، درحالیکه در خانه محل سکوت وی مقدار زیادی اشیاء عتیقه و قیمیتی وجود داشته است. نام وی ” علی محمد” در مطبوعات اعلام شده و از نام فامیل او تنها حرف “ب” را مطبوعات منتشر کرده اند. این قتل که شباهت به قتل فروهرها دارد، در زمانی روی داده که ریاست اتاق بازرگانی پس از دو دهه از چنگ موتلفه اسلامی بیرون آمده و انتخابات مهم اتاق ایران در دستور کار است. کارگزاران و وابستگان به موتلفه اسلامی مانع انتخابات اتاق ایران هستند، زیرا می دانند که دراینصورت ریاست ایران را هم از دست خواهند داد. هیچیک از مطبوعات ایران تاکنون روشن نساخته اند که وی نقشی درانتخابات اخیر اتاق بازرگانی و انتخابات آینده اتاق ایران داشته یا خیر؟ و یا اینکه هم اندیشی با دولت موقت مهندس مهدی بازرگان داشته یا نه؟

در حالیکه روشن شدن این دو موضوع، خود مقدمه ایست برای پیگیری و کشف ماجرا وانگیزه قتل نخستین رئیس اتاق بازرگانی ایران در جمهوری اسلامی. گفته می شود، مقتول بر خلاف بسیاری از رهبران و وابستگاه موتلفه اسلامی که اتاق بازرگانی را دو دهه در اشغال خود داشته و عمدتا از دل بازار ایران بیرون آمده اند، تحصیلات عالیه اقتصادی داشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates