26.07.2003

برادران لاریجانی در ج.ا دست انگلیس به همراهشان

آیت الله جوادآملی، چهره ای که از نو باید شناخت

امیرحسین رسولی، در مطالبی که روزنت امروز آن را منتشر کرد، بخش هائی از واقعیات مربوط به تبدیل گام به گام جمهوری اسلامی به “حکومت سپاهی” را فاش ساخت. این مقاله خطاب به علی لاریجانی سرپرست سیمای جمهوری اسلامی نوشته شده است که با توجه به تدارکی که برای رساندن لاریجانی به ریاست جمهوری چیده می شود، عمدتا اطلاعات مندرج در آن را استخراج کرده و در ادامه می آوریم:

علی لاریجانی که اکنون در رأس بزرگترین دستگاه فرهنگی و تبلیغاتی کشور قرار دارد، چند سال معاون وزارت سپاه (در دوره آقای محسن رفیق‌دوست) بود و شاید به این دلیل به عضویت همزمان در شورایعالی امنیت ملی و شورای انقلاب فرهنگی منصوب شده است.

بسیاری از متهمان فتنه های اخیر کشور با حکم لاریجانی در صدا و سیما که یک سازمان فرهنگی است، مشغول فعالیتند. تیمسار ضرغامی که در جریان تهیه و تدوین و تکثیر وسیع فیلم کارناوال عصر عاشورا فعال بود، معاون پارلمانی صدا و سیماست. سرافراز که از اقوام نزدیک یکی از بازجویانی است که متهمان قتل‌های زنجیره‌ای را به شکلی که مردم در جریان هستند شکنجه کرد، معاون برون‌مرزی، صدا و سیماست.

پورمحمدی، پسرعموی حجت‌الاسلام پورمحمدی معاون فلاحیان و از همکاران سعید امامی که برنامه چراغ را با هماهنگی آقای حسین شریعتمداری و روح الله حسینیان طراحی و اجرا کرد، رئیس شبکه سوم سیماست. آقامحمدی رئیس سابق قرارگاه نظامی(با کمال تاسف این نام را روزنت امروز و یا نویسنده مطلب سانسور کرده است اما باحتمال بسیار منظور قرارگاه ثارالله است که اساسا برای کودتا پایه ریزی شده است) قائم‌مقام صدا و سیماست.

کردان که در جریان تهیه فیلم کارناوال عصر عاشورا فعال بود، و این پرونده به تقاضای یک مقام عالی‌رتبه( با دراینجا نیز نام مقام عالی رتبه برده نمی شود، در حالیکه این مقام اگر خاتمی بود ذکر نام او مسئله ساز نبود! کردان اهل مازندران است و داستان های بسیاری در باره مسائل قبل از انقلاب او در گرگان مطرح است) مسکوت ماند، معاون مالی سازمان است.

سوابق لاریجانی ها و نقش آنها در پست های تصابی کشور>

شایعاتی در باره سوابق همکاری این خانواده با برخی از ما بهتران وجود دارد( متاسفانه دراین بخش از مطلب نیز نام از ما بهتران که انگلستان است برده نمی شود، درحالیکه در حوزه قم و در میان روحانیون می دانند که لاریجانی ها با حمایت و پشتیبانی آیت الله جوادی آملی، پدربزرگ دائی لاریجانی ها مناسبات دیرینه با انگلستان دارند)

دریوزگی جواد لاریجانی از دولت فخیمه انگلستان برای حمایت از آقای ناطق در جریان انتخابات ریاست جمهوری هفتم، اعضای این خانواده فقط در نهادهای انتصابی حضور دارند، اما توسط مردم برگزیده نمی‌شوند؟

به عضویت افراد این خانواده توجه شود:

1- علی لاریجانی: رئیس سازمان صدا و سیما، نماینده رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

2- محمد جواد لایجانی: معاون امور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه

3- صادق لاریجانی: عضو شورای نگهبان که ظاهراً قرار است امام جمعه تهران نیز بشود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates