08.03.2002

اعلام وضعيت فوق‌العاده در كشور

كساني كه دم از وضع فوق‌العاده مي‌زنند، نان روزمره‌اشان را در جنگ و شلوغي و ناآرامي به دست مي‌آورند ولي من هيچ دليلي براي اعلام وضعيت فوق‌العاده در كشور نمي‌بينم.
حجت‌الاسلام و المسلمين امام جماراني، عضو مجمع روحانيون مبارز و مشاور رئيس جمهور در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران افزود : كساني كه مي‌خواهند در شرايط فعلي وضع فوق‌العاده اعلام شود، بايد متوجه باشند كه اگر بنا باشد با يك تهديد آمريكا ما وضع فوق‌العاده داشته باشيم، از اول انقلاب تاكنون در وضع فوق‌العاده بوده‌ايم اما تهديد آمريكا هيچ است و وضع بسيار عادي است و وضعيت فوق‌العاده‌اي نداريم.
به اعتقاد وي، در شرايط فعلي هيچگاه از سوي مجلس ناآرامي بوجود نيامده است بلكه ناآرامي از سوي كساني مشاهده مي‌شود كه عليه مجلس حرف مي‌زنند. آنها مي‌خواهند مردم در رفاه نباشند بنابراين با تبليغ اين مسئله كه عده‌اي به دنبال براندازي، اغتشاش و از بين بردن ارزش‌ها هستند و يا در مجلس اوضاع را متشنج مي‌كنند، سعي دارند وضعيت را فوق‌العاده اعلام كنند در صورتيكه نه كسي به دنبال براندازي است و نه كسي به دنبال اغتشاش . مجلس هم كار خود را مي‌كند، بنابراين چرا بايد وضع فوق‌العاده اعلام شود؟
امام جماراني در پايان تاكيد كرد: عده‌اي اول جوسازي مي‌كنند و بعد مي‌گويند وضع فوق‌العاده‌ است، حرف ما اين است كه نه وضع فوق‌العاده است و نه اين جوسازي‌ها درست است

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates