15.12.2006

مرد 20 میلیاردی، شهردار آینده تهران!؟

خُسن آقا: حکومت مستضعفین که می‌گویند همین هست دیگر!
آفتاب: گفته می‌شود مجموعه ستادهای حامی دولت با محوریت ائتلاف سراسری رایحه خوش خدمت (به ریاست مهرداد بذرپاش) قصد دارند تا در صورت پیروزی در انتخابات آینده شورای شهر تهران «صادق محصولی» را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی سمت شهرداری تهران معرفی کنند.

محصولی دومین شخص پیشنهادی از سوی «محمود احمدی‌نژاد» به مجلس هقتم برای برعهده گرفتن مسئولیت وزارت نفت بود که به علت انتقاد شدید نمایندگان مجلس از میزان فوق‌العاده بالای دارایی‌های وی، مجبور به انصراف از این مسئله شد.

در آن هنگام شایعاتی در محافل سیاسی شنیده‌ می شد که محصولی شخصا میزان دارایی‌ رسمی خود را به نهادهای مسئول، بالغ بر 20 میلیارد تومان!! اعلام کرده‌است.

لازم به ذکر است که وی پس از انصراف از به عهده گرفتن مسئولیت وزارت نفت، سمت مشاورت ویژه رئیس جمهور را از احمدی‌نژاد دریافت کرد و به عنوان یکی از نزدیکترین مشاوران و همراهان وی همواره در محافل سیاسی حضور داشته‌است.

گفته می‌شود که تاکید اعضای مجموعه ستادهای حامی احمدی‌نژاد بر این موضوع که «شهردار آینده تهران باید بیشترین قرابت و نزدیکی فکری را با رئیس جمهور داشته باشد» در جهت آماده سازی فضا برای معرفی محصولی به عنوان شهردار تهران در صورت پیروزی ستادهای رایحه خوش خدمت در انتخابات شورای شهر تهران است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates