15.12.2006

سایت «الف» رقیب خود را به انتقاد گرفت حامیان دولت در راه بنی‌صدر و رجوی؟!

خُسن آقا: سگ زرد برادر شغال است

آفتاب: سایت «الف» وابسته به چهره‌های شاخص اصولگرا در مجلس که در انتخابات شوراها از فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان (که مهدی چمران و عباس شیبانی در صدر آن قرار دارند) حمایت می‌کند، تهیه کنندگان فهرست «رایحه خوش خدمت» (حامیان دولت) که رقیب اصلی حامیان این سایت محسوب می‌شوند را در انتقادی تند و تیز و غیرمعمول به ادامه راه «مسعود رجوی» و «ابوالحسن بنی‌صدر» متهم کرد! این مطلب که در آخرین لحظات پایان تبلیغات انتخاباتی منتشر شده، ظاهراً تحت تاثیر فضای تبلیغاتی و به عنوان تیر آخر این سایت در پیشی ‌گرفتن از رقیب اصلی‌اش (یعنی رایحه خوش خدمت) نوشته شده است.

در این مطلب با اشاره به اینکه «رهبر انقلاب به طور ضمنی، غیرمستقیم و سرانجام صریح و مستقیم دولت را از حضور در انتخابات نهی کردند»، آمده: «پس از نهی صریح رهبری، پیش‌بینی می‌شد نزدیکان رئیس جمهور محترم فعالیت های انتخاباتی را کنار گذاشته و به انجام وظایف و مسئولیت های زمین مانده خود در دولت بپردازند، اما با کمال حیرت هر یک به بهانه‌ای به کار انتخاباتی خود ادامه دادند».

این سایت مهم اصولگرا در همین بخش از تحلیل خود تاکید کرده: این نوع برخورد با امر و نهی ولی‌فقیه عواقب فوق العاده خطرناکی دارد. این دوستان با رفتارشان عملا می گویند: «ما تابع تشخیص ولی فقیه هستیم مگر اینکه خودمان به تشخیص دیگری برسیم».

سایت «الف» بر این اساس به حامیان دولت و تهیه کنندگان فهرست «رایحه خوش خدمت» هشدار داده: «باید برادرانه به این دوستان هشدار داد راه خطرناکی که در آن گام گذاشته اید را قبلا مسعود رجوی و ابوالحسن بنی صدر رفته اند. زنهار، زنهار، زنهار…».

در ادامه این مطلب تاکید شده: «اصرار اکید نزدیکان دولت برای تصدی شورای شهر، قابل قبول به نظر نمی‌رسد. عزیزان ما در دولت نهم هنوز کارهای زمین مانده بسیاری بویژه در امور اقتصادی و فرهنگی دارند که بهتر است همت خود را مصروف آنها کنند».

مشهور است چهره‌های اصولگرایی چون احمد توکلی، الیاس نادران و عماد افروغ از نمایندگان تهران و نیز لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از گردانندگان و نویسندگان اصلی سایت «الف» هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates