14.12.2006

به دنبال حوادث روز دوشنبه صورت گرفت واکنش تازه دانشجویان پلی‌تکنیک

خُسن آقا: این مصاحبه چه معنی می‌دهد!؟ پلی تکنیک‌ی که ما می‌شناختیم یقینا حاضر نمی‌شد با سایت پدر خوانده مصاحبه کند. این بازی‌های سیاسی دیگر قادر نیست مردم بیدار شده را فریب بدهند.

آفتاب: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی ‌تکنیک) که روز پنجشنبه به دیدار با رئیس‌جمهوری دعوت شده بودند، از حضور در این جلسه خودداری کردند. «نگار زمان‌فر» از دانشجویان این دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب در این‌باره گفت: روزی که آقای احمدی‌نژاد به دانشگاه ما تشریف آوردند مشخص نبود به دعوت چه کسی در دانشگاه حضور یافتند به اعتقاد من این یک دعوت تحمیل شده بود.

وی اظهار داشت: در آن جلسه دانشجویان دانشگاه امام صادق و امام حسین هم حضور داشتند و نمایندگان این دانشگاه‌ها از رئیس جمهوری سوال کردند نماینده دانشجویان پلی‌تکنیک سوالی از آقای احمدی‌نژاد نکردند.

گزارشی از حوادث روز دوشنبه (کلیک کنید)

زمان‌فر افزود: در طول سخنرانی رئیس جمهور دست من بالا بود که سوالاتم را بپرسم ولی آقای احمدی‌نژاد اجازه ندادند من از تریبون صحبت کنم با اینکه تاکید کردم صحبت‌های من، حرف تمام بچه‌های پلی‌تکنیکی است ولی قبول نکردند که من حرفم را بزنم.

وی اظهار داشت: پس از آن تقاضای جلسه خصوصی کردیم که شماره‌ها را گرفتند و سه‌شنبه آقای الهام با من تماس گرفتند و دانشجویان پلی‌تکنیک را به دفتر ریاست جمهوری دعوت کردند.

این دانشجو افزود: وقتی با بچه‌ها صحبت کردیم مشخص شد که این نه تنها جلسه خصوصی نیست بلکه از دانشگاه‌های دیگر باز به این جلسه دعوت شده‌اند به همین دلیل ما در این جلسه حضور نیافتیم.

زمان‌فر گفت: آقای رئیس‌جمهور به دانشجویان پلی‌تکنیک توهین می‌کنند و بعد از ما می‌خواهند در یک جلسه عمومی حضور بیائیم. به همین دلیل امروز هیچ دانشجویی از این دانشگاه به دیدار رئیس جمهور نرفته است و اگر کسی به عنوان دانشجویی پلی‌تکنیک در آنجا صحبت کند، از بچه‌های ما نیست.

وی اظهار داشت: علیرغم توهین رئیس جمهوری به دانشجویان پلی‌تکنیک از ایشان دعوت می‌کنیم که باردیگر در دانشگاه ما حضور یابند، چون دفتر ریاست جمهوری گنجایش همه دانشجویان این دانشگاه را ندارد.

زمان‌فر افزود: البته در جلسه این‌بار با رئیس جمهوری، فقط باید دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه «انجمن اسلامی دانشگاه پلی‌تکنیک مدتی پیش قلع و قمع شده است»، اظهار داشت: شخصی که به عنوان دانشجویی انجمن اسلامی دانشگاه سوال کرد، نماینده بسیج دانشگاه بود نه نماینده انجمن اسلامی و ما می‌خواهیم سوالات برآمده از دانشجویان خود را سوال کنیم.

این دانشجو افزود: نامه دعوتی که از سوی دفتر ریاست جمهوری برای دعوت از دانشجویان پلی‌تکنیک آمده بود را با یک پیوست به دبیرخانه ریاست جمهوری بردیم که این نامه را به دلیل اینکه دبیرخانه پنجشنبه تعطیل است، روز شنبه به دفتر ریاست جمهوری خواهیم داد و توضیح می‌دهیم که چرا در آن جلسه حضور نیافتیم.

زمان‌فر در پاسخ به این سوال که «آیا پس از جلسه احمدی‌نژاد دانشجویان این دانشگاه به کمیته انضباطی احضار نشده‌اند؟»، گفت: چون فعلا فضای انتخاباتی است خبری نبود. در هفته آتی باید دید دانشجویان احضار خواهند شد یا نه؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates