28.11.2006

حفاظت زندان اوین در حمایت از مافیای مواد مخدر در زندان

پیک ایران:
کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر : اسماعیل افتخاری معروف به” اسمال تیغ زن” که از عوامل تهاجم اخیر به زندانیان سیاسی بوده است و خود را پاسدار پیر ولایت می نامد، کمافی السابق به توزیع و استعمال مواد مخدر در زندان می پردازد و از حمایت حفاظت زندان و رییس بند 350 برخوردار است.
چندی پیش و پس از آشکار شدن استعمال مکرر مواد مخدر از سوی نامبرده مسئولین زندان؛ آزمایشی از او به عمل آوردند و علیرغم مثبت بودن نتیجه آن تا کنون هیچ اقدامی برای جابجایی این زندانی به عمل نیاورده اند.
گفته میشود افتخاری در گذشته ازفرماندهان کمیته ضربت در تهران بوده و در سرکوبی روشنفکران و غارت اموال شهروندان نقش اساسی داشته است.
اسماعیل تیغ زن که به جرم قتل و غارت وتجاوز به عنف و خروج ارز و عتیقه از کشور زندانی شده است، به عنوان یکی ازمخبرین معتمد امنیتی در بند زندانیان سیاسی علیه این زندانیان با وزارت اطلاعات همکاری عیان و نهان دارد و به همین جهت از مصونیت برخوردار می باشد. در این راستا علیرغم اعلام زندانیان سیاسی مبنی بر استعمال مستمر نامبرده از مواد مخدر و در عین مثبت بودن جواب آزمایش، حفاظت زندان اوین درهمکاری با بازداشتگاه امنیتی209 وزارت اطلاعات، زندانی مذکور را که از زندانیان خطرناک با پرونده ی جنایی می باشد تحت حمایت قرار داده و از انتقال او به سایر بندهای زندان اوین خودداری میکنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates