22.11.2006

دستگیری 43 دختر و پسر در یك پارتی

پیک ایران:
43 پسر و دختر كه اقدام به برگزاری مجلس پارتی در ویلایی در دماوند كرده بودند از سوی ماموران پلیس و بسیج این شهرستان دستگیر شدند.
به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد قاسم‌آبادی، فرمانده انتظامی دماوند در تشریح این نحوه شناسایی این افراد اظهار كرد: در نیمه‌های شب بیست و هفتم آبان ماه، در پی كسب خبری از عوامل بسیج شهرستان دماوند مبنی بر این كه تعدادی پسر و دختر اقدام به برگزاری مجلس پارتی در یك ویلا كرده‌اند، بلافاصله ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی دماوند در محل مورد نظر حاضر شده و تحقیقات اولیه را در این خصوص آغاز كردند.
وی افزود: در پی انجام هماهنگی با مرجع قضایی و همكاری عوامل بسیج، ماموران پلیس وارد ویلای مورد نظر شده و تعداد 30 پسر و 13 دختر جوان بین 20 تا 25 ساله را در حالت غیر طبیعی دستگیر كرده و به مقر پلیس انتقال دادند.
به گزارش ایسنا سرهنگ قاسم‌آبادی با اعلام این كه در بازرسی از این مكان، تعداد 5 بطر مشروب و 50 حلقه سی‌دی مبتذل كشف و ضبط شد، گفت: در تحقیقات پلیس دماوند مشخص شد: این پارتی در ویلای پدری یكی از دستگیر شدگان به نام «آرش» و از سوی وی بر پا شده و متهمان كه همگی دانش‌آموز و دانشجو بودند، از شمال تهران در آن شركت كرده بودند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates