19.11.2006

صفوی: در مرزها متوقف نمی‌شویم حمله به دشمن تا عمق 2 هزار کیلومتری

آفتاب: فرمانده كل سپاه پاسداران با تاکید بر دفاعی بودن استراتژی نظامی ایران در عین حال تصریح کرد: در صورت تجاوز دشمن در مرزها متوقف نخواهیم شد و با هجوم به پایگاه‌های نظامی دشمن، آن‌ها را تا عمق 2 هزار كیلومتری مورد هدف قرار می‌دهیم. سردار سرلشكر پاسدار سیدیحیی صفوی که در جمع گردان‌های عاشورا و الزهرا(س)، و گروه‌های ویژه كربلا در ناحیه مقاومت بسیج اصفهان سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: همانطور كه استان اصفهان به عنوان یك قطب علمی، فرهنگی و صنعتی در كشور و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، از بعد نظامی و دفاعی نیز یكی از قطب‌های مهم كشور محسوب می‌شود.

فرمانده کل سپاه افزود: بسیج ركن اصلی دفاع همه جانبه و امنیت پایدار است و تاكنون هیچ كشوری نتوانسته است، چنین نیروی عظیمی را با بكارگیری بیش از 11 میلیون نیروی مردمی ایجاد كند.

وی با اشاره به چگونگی و فلسفه تشكیل بسیج به دستور حضرت امام(ره)، بسیج برای مقابله با توطئه‌های آمریكا تشكیل شد و در مقابله با بحران‌های داخلی و در جنگ نیز عزم و اراده خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت و كشور به خوبی نشان داد.

فرمانده‌ كل سپاه با تاكید بر تلاش بسیجیان برای درك صحیح و دقیق مسائل داخلی، منطقه‌ای و جهانی گفت: هر بسیجی یك عنصر فرهنگی است و باید در اخلاق و رفتار در خانواده، محیط كار و اجتماعی الگو باشد و با عطوفت و مهربانی با مردم رفتاركند.

سردار صفوی 23 هزار شهید استان اصفهان را الگوهای نسل امروز و فردای كشور دانست و گفت: شما بسیجیان اسوه‌های دینداری، ولایتمداری، هوشمندی و ذكاوت هستید، پس در هر جایی كه هستید باید بهترین كار را انجام دهید و امام راحل را الگوی خود قرار دهید؛ همو كه با افتخار، خود را یك بسیجی می‌دانست.

فرمانده كل سپاه همچنین ضمن بازدید از توانمندی‌های گروه موشكی 15 خرداد در جمع پاسداران این گروه گفت: گروه توپخانه و موشكی 15 خرداد در 8 سال دفاع مقدس همواره افتخارآفرین بوده و امروز نیز با در اختیار داشتن فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته توپخانه و موشكی آماده مقابله با تجاوزات احتمالی دشمنان است

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates