11.11.2006

عضو با نفوذ آبادگران خبر می‌دهد: بمب خبری حامیان دولت چیست؟

آفتاب: منابع نزدیک به ستادهای انتخاباتی حامی احمدی‌نژاد در روزهای گذشته خبر از انتشار اخباری داده بودند که از آنها به «بمب خبری» یاد می‌شد. «محمدرضا طورانی» فعال و تحلیلگر سیاسی این بمب خبری را تشکیل جمعیتی با عنوان «خدمتگزاران» به دبیرکلی فردی به نام «احمد خورشیدی» دانسته و تاکید کرد که این مساله «فضای سیاسی کشور را دگرگون خواهد کرد».

وی که تا پیش از این سمت دبیری کمیته تخصصی سیاست خارجی آبادگران جوان را بر عهده داشت و پس از استعفاء از آن مجموعه «کانون نخبگان و فرهیختگان ایران» را تاسیس کرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، اظهار داشت: آقای خورشیدی به همره شخص دیگری با نام «محمدعلی پاک‌سیما» به عنوان دبیر ستاد انتخاباتی تهران همین مجموعه طی چند روز آینده با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام موجودیت خواهند کرد و با این اقدام، ستادهای حامیان احمدی‌نژاد را تقویت خواهند کرد.

طورانی افزود: تاکنون آقایان بذرپاش و رضا خواه مسئولیت ستادهای حامیان احمدی‌نژاد را برعهده داشتند اما با ورود این طیف جدید که سابقه زیادی در فعالیت تبلیغاتی و تشکیلاتی دارند، به نوعی وظیفه سازمان‌دهی این ستادها برعهده افراد جدید قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این نکته که «جمعیت خدمتگزاران برگردان ائتلاف آبادگران است» اظهار داشت: این طیف سه ویژگی شاخص دارد که شامل عقبه تشکیلاتی و نیروهای فراوان، تخصص در کارهای تبلیغاتی و ارائه لیست کاملا متفاوت در انتخابات آینده شوراها مشابه لیستی که آبادگران در انتخابات دوم شوراها ارائه داد، می‌شود.

طورانی با بیان اینکه «این طیف با پخش اولین تراکت‌های تبلیغاتی خود در نماز جمعه اخیر تهران، وارد فعالیت‌های انتخاباتی خود شده است» گفت: لیست نامزدهای این گروه شامل افراد متخصص و در عین حال گمنام با توانمندی بسیار زیاد تشکیلاتی خواهد بود و به نظر می‌رسد که با توجه به امکانات و توانمندی‌های وسیع این طیف، مجموعه فعالیت‌های پراکنده حامیان احمدی‌نژاد به صورت متمرکز در خواهد آمد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates