10.11.2006

برج مشهور «ت»متعلق به شهرداري بوده که ارزش آن بين پنجاه تا صد ميليارد تومان برآورد مي‌شود، به قيمت ده ميليارد تومان فروخته شده است

پیک ایران:
بازتاب : با تلاش گسترده بازرسان شهرداري تهران، سوءاستفاده بزرگي كه به تصاحب دست‌كم چهل ميليارد توماني از اموال شهرداري توسط يكي از شركت‌هاي خصوصي منجر شده بود، كشف شد.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، در اين سوءاستفاده، شش هزار متر مربع از برج مشهور «ت» در منطقه تجريش تهران كه متعلق به شهرداري بوده و ارزش آن بين پنجاه تا صد ميليارد تومان برآورد مي‌شود، به قيمت ده ميليارد تومان به شركت «ت»، سازنده اين برج فروخته شده است.
اين در حالي است كه اين اقدام خلاف قانون بوده و به تضييع ده‌ها ميليارد تومان از اموال شهرداري انجاميده است. مقامات سابق شهرداري منطقه، اين حجم بزرگ معامله را در هفت موافقتنامه جداگانه طي يك هفته و مجموعا به مبلغ ده ميليارد تومان به آقاي «خ»، مديرعامل شركت «ت» واگذار كرده‌اند كه يكي از اين موافقتنامه‌ها به تأييد يكي از معاونان سابق شهرداري تهران نيز رسيده است و شركت يادشده تاكنون بابت پنجاه تا صد ميليارد تومان اموال يادشده، تنها سه ميليارد تومان پرداخت كرده‌ است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates