05.11.2006

آّبان. فقط همين يکی روان پريش است؟!

روشنگری. سايت بازتاب از ادعای فردی خبر داده که قبلا می گفت با امام زمان رابطه دارد، سرانجام خودش امام زمان شد. منظورسايت بازتاب آيت الله خامنه ای نيست که همين مراحل را طی کرده است، يعنی اول به بهانه اينکه بهتر از ديگر آخوندها ميتوان با خدا ارتباط برقرار کرده و احکام بردگی انسان ايرانی را از آسمان به زمين منتقل کند، ولی شد. بعد کم کم خودش شد امام زمان دوره ما.منظور بقيه آيت الله ها و حجت الاسلام ها هم نيست که در همين راه گام بر ميداند، منظور احمدی نژاد و مصباح هم نيستند که در جمهوری روان پريشان مدعی اعمال حاکميت خدا بر مردم، به خطا به عنوان تنها کسانی معرفی شده اند که چنين ادعاهايی دارند. منظور باز تاب البته يک بيچاره ای است، مثل هميشه نه از دانه درشت ها، يک آدم کوچک توی خيابان که سعی می کرد از اين آش جنون يک قاشق برای خود بردارد.

بازتاب
فردى كه از چندين سال پيش مدعى بود، خودش امام زمان است، در شهر قم و به دست نيروهاى امنيتى و قضايى دستگير شده است.
به گزارش خبرنگار ,بازتاب,، فرد يادشده كه از چند سال پيش، مدعى ارتباط با امام زمان(عج) بود، به تدريج، ادعا كرد كه خودش امام زمان است!

اين فرد كه با حفر گودالى در زير اتاق خود در منزلش، به داخل اتاق مي‌رفت، با مخفى شدن در داخل گودال از طريق همسر و برادر همسرش به مريدانش اعلام مي‌كرد كه ,آقا, براى زيارت، طي‌الارض كرده است و مريدان وى با مراجعه به داخل اتاق و نديدن وي، اين ادعا را باور مي‌كردند.

اين مدعى امام زمان بودن، در حالى كه با مريدان خود با پاى پياده به جمكران مي‌رفت، در كنار پل ورودى جاده جمكران مخفى شده و سپس همسر و برادر همسر وي، مدعى غيبت صغراى وى از چشم مريدان شدند و فرد يادشده به مدت يك سال در منزلش مخفى شد.

اين فرد كه به ظاهر دچار روان‌پريشى است، توانسته بود تعداد قابل توجهى از افراد را كه مناصب نسبتا مهمى نيز داشتند، به حلقه مريدان خود بيفزايد، اما پس از دستگيرى وى به همراه مريدان اصلي‌اش و حبس آنان در زيرزمين ساختمانى در قم، مريدان اين فرد از وى مي‌خواهند با استفاده از قدرت امامت خود براى آزادى آنان كمك كند، اما با ناتوانى اين امام زمان قلابى براى كمك به مريدانش، آنان متوجه اشتباه خود شده او را رها مى كنند.

آخرين شنيده‌ها پس از زندانى شدن اين امام زمان قلابى و گذراندن مدت محكوميت، حاكى از آن است كه وى پس از آزادي، دوباره مانند گذشته فعاليت امام زمانى! خود را از سر گرفته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates