04.11.2006

همسر سخنگوی دولت: شايد اين حرف از منظر سياسي خنده‌دار باشد ولی احمدی نژاد اسم امام زمان را احيا کرد، خوردن، راه رفتن و خفتن او از جنس مردم است

خُسن آقا: از قرار معلوم خانم رجبی اشتباهی بجای رفتن توی رختخواب سخنگوی دولت، رفته‌اند توی رختخواب خود رئیس جمهور وگرنه از کجا می‌دانستند که خفتن رئیس جمهوری مردمی است!؟

پیک ایران:
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) فاطمه رجبي طي سخناني به مناسب 13 ابان در دانشگاه فردوسي مشهد گفت: الان دانشجو هستم ولي به علت بالا رفتن سن هيچ کس نمي‌داند که من دانشجو هستم. شغل ندارم و خوشبختانه يک مقدار زيادي رها هستم. وابستگي ندارم و براي همين است که زبانم دراز و قلمم تيز است و يک مقدارش به خاطر اين است که اگر شغلي داشتم حتما محافظه كار مي‌شدم.
وي ادامه داد: مهم اين است که فردا فاطمه رجبي اگر خداي ناکرده، خداي ناکرده عضو شوراي شهر و خداي ناکرده نماينده مجلس شود و يا عضوي از کابينه شود، باز هم از اين شعارها بدهد و اگرنه، الان خيلي ها اين گونه‌اند. اصولي دارم که از آن دفاع مي‌کنم.
وي درباره‌ي آرمان‌هاي “دولت اسلامي” گفت: دولت نهم دولتي است براي ظهور حضرت امام زمان.
رجبي هم‌چنين درباره‌ي حمايت شديد خود از احمدي‌نژاد گفت: نمي‌توانم اعتراف نکنم که از شدت عمل احمدي نژاد در تحقق عدالت خواهي خرسندم و اگر خداي ناکرده از اين معيارها عدول کند، همانند نقد امروز به او حمله خواهم کرد. دليل اين‌كه بنده اين‌گونه از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنم اين است كه وي با اولين شعار خود مطرح كرد كه تلاش مي‌کند تا امام زمان را در جامعه زنده کند.
وي ادامه داد: شايد اين حرف از منظر سياسي خنده‌دار باشد، ولي او(احمدي‌نژاد) نخستين رييس دولتي است که اسم امام زمان را احيا کرد. احمدي نژاد از جنس مردم است. خوردن وي راه رفتن وي، صحبت کردن وي، خفتن وي، تماما مردمي است.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه “با توجه به اين که مقام معظم رهبري تخريب شخصيت‌ها را شرعا و عقلا درست نمي‌د‌انند، هدف شما از انتقاد شديد از برخي عناصر انقلاب چيست و چرا قضيه خلع لباس رييس‌جمهورسابق را مطرح مي کنيد” اظهار داشت: جمله خلع لباس را چه کسي ديد که راست و چپ تيتر کردند و من را کوبيدند؟ در بند اول آن نامه من خطاب به مرجعيت حوزه علميه مي‌گويم که روحانيون تعيين تکليف کنند نه خلع لباس.
رجبي افزود: به علت اين که در خانه هستم شايعات را نمي توانم بشنوم. آن‌چه مي‌گويم و مي‌نويسم براساس مطالب مندرج در روزنامه‌ها و مطالب مطرح در راديو و تلويزيون است ولي به علت اين که ديد سياسي دارم فوري مي‌گردم، نگاه مي‌کنم و درباره آن مي‌نويسم.
وي در پاسخ به پرسشي درباره دستور رييس‌جمهور درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: واقعيت اين است که زنان و دختراني هستند که فوتبال دوست هستند ورييس‌جمهور وقتي ديد که دختران با لباس پسرانه در جمع تماشاچيان نشسته و ابراز خوشحالي مي‌کردند و البته تعدادي هم دست چين شده در جايگاه ويژه حضور پيدا مي‌کردند، ترجيح داد به جاي ايجاد فساد و رفتن انحصاري نور چشمي‌ها، امکان حضور براي عده‌ي ديگري از زنان نيز در ورزشگاه ايجاد شود.
وي در پاسخ به سوالي درباره اظهارات رييس‌جمهور درباره جمعيت کشور نيزگفت: معتقدم که اگر به خدا توکل کنيم يا بتوانيم شرايط اقتصادي مادي و معنوي تربيت فرزندان را تامين کنيم، محدويت لازم نيست.
رجبي در پاسخ به اين سوال که “با توجه به نزديکي انتخابات خبرگان و شوراي‌هاي شهر چقدر جناح اصول‌گرايان مي‌تواند به وفاق برسند و راه‌هاي رسيدن به اين وفاق چيست؟” گفت: سال گذشته مصاحبه‌اي با ايسنا داشته‌ام که آن‌جا مطرح کرده‌ام احمدي نژاد معجزه هزاره سوم است، منظورم از معجزه شخص ايشان نبود بلکه بر اساس واقعيات و تخريبات انتخاباتي موجود روي کار آمدن احمدي‌نژاد بي پشتوانه، معجزه بود.

وي گفت: در همان مصاحبه من گفتم حزب گرايي را قبول ندارم و علتش اين است که احزاب را سخنگوي ملت نمي‌دانم و آن‌ها مطالبات مردم را مطرح نمي‌کنند؛ نمونه بارز هم انتخابات بود که اصولگرايان با شعار عدالت‌خواهي روي کار آمدند به عنوان عدالت‌خواه وارد شدند ولي مطالبات مردم را جواب ندادند.
وي درباره گراني‌ها نيز گفت: در گذشته گراني‌ها هم خيلي بيش از اين بود و اين مطبوعات هستند كه به گراني‌ها دامن مي‌زنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates