04.11.2006

عاقبت امام زمان پیدا شد!!

خُسن آقا: چیزی را که علمای اسهال ناب محمدی فراموش کرده بودند این بود که وقتی ابزاری را برای تحمیق توده‌ها بکار بستند ممکن است دیگران نیز از همین ابزار استفاده کنند. به قول معروف سنگی را دیوانه‌ای در چاه انداخت حالا چهل عاقل هم نمی‌توانند آنرا از چاه بیرون آورند
بازتاب: فردي كه از چندين سال پيش مدعي بود، خودش امام زمان است، در شهر قم و به دست نيروهاي امنيتي و قضايي دستگير شده است.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فرد يادشده كه از چند سال پيش، مدعي ارتباط با امام زمان(عج) بود، به تدريج، ادعا كرد كه خودش امام زمان است!

اين فرد كه با حفر گودالي در زير اتاق خود در منزلش، به داخل اتاق مي‌رفت، با مخفي شدن در داخل گودال از طريق همسر و برادر همسرش به مريدانش اعلام مي‌كرد كه «آقا» براي زيارت، طي‌الارض كرده است و مريدان وي با مراجعه به داخل اتاق و نديدن وي، اين ادعا را باور مي‌كردند.

اين مدعي امام زمان بودن، در حالي كه با مريدان خود با پاي پياده به جمكران مي‌رفت، در كنار پل ورودي جاده جمكران مخفي شده و سپس همسر و برادر همسر وي، مدعي غيبت صغراي وي از چشم مريدان شدند و فرد يادشده به مدت يك سال در منزلش مخفي شد.

اين فرد كه به ظاهر دچار روان‌پريشي است، توانسته بود تعداد قابل توجهي از افراد را كه مناصب نسبتا مهمي نيز داشتند، به حلقه مريدان خود بيفزايد، اما پس از دستگيري وي به همراه مريدان اصلي‌اش و حبس آنان در زيرزمين ساختماني در قم، مريدان اين فرد از وي مي‌خواهند با استفاده از قدرت امامت خود براي آزادي آنان كمك كند، اما با ناتواني اين امام زمان قلابي براي كمك به مريدانش، آنان متوجه اشتباه خود شده او را رها مي كنند.

آخرين شنيده‌ها پس از زنداني شدن اين امام زمان قلابي و گذراندن مدت محكوميت، حاكي از آن است كه وي پس از آزادي، دوباره مانند گذشته فعاليت امام زماني! خود را از سر گرفته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates