02.11.2006

همسر سخنگوي دولت : در اين كشور تنها فاطمه رجبي است كه گرايشات باندي ندارد

پیک ایران:
عصر ایران – همسر سخنگوی دولت با ارسال نامه ای 6 صفحه ای به خبرگزاری مهر در خصوص مطالب اخیر وی در تخریب مدیران نظام اسلامی و کاندیداهای انتخاباتی که بر خلاف تاکید صریح مقام معظم رهبری جریان دارد ، واکنش نشان داد.
به گزارش عصر ایران، فاطمه رجبی در بخشی از نامه خود آورده است: بنا بر خدمت رسانه ملی در اختصاص چند برنامه به تخریب اینجانب، خوشبختانه اینک عموم ملت ایران از نظرگاههای بنده آگاهی دارند. بنابراین به اعتراف مخالف و موافق، تنها یک “تن” در این کشور با صراحت و به دور از وابستگی حزبی و گرایشات باندی نظریات خود را پیرامون مسائل سیاسی کشور می نویسد، و او فاطمه رجبی است.
وی می افزاید: از آنجا که در عرصه حمایت از احمدی نژاد و ارائه دیدگاه واقع گرایانه و مستقل پس از آغاز به کار دولت نهم “جرمی بزرگ” محسوب می شود، متاسفانه در “نوع صراحت و صداقت بیان و قلم” بنده نه فقط تنها ترین گردیده ام، بلکه آماج تخریب و توهین و اتهام از سوی راست و چپ، آشنا و نا اشنا واقع شده ام. عجیب نیست! آخر الزمان، زمانه ای است که باید به خداوند از “قلت عدد” شکایت برد و از همراهان بیراهه رفته، و از خنجر از پشت زنندگان و در یک کلمه طبق روایت بحار الانوار از همه کسانی که پیرامون فردی که حرف حق می زند، جمع میشوند و او را به “نگفتن” ترغیب می کنند.
رجبی در ادامه آورده است: شاید همین استدلال های قوی در تخریب گری های اینجانب سبب گردیده علیرغم “ترور کامل شخصیت و انیدشه از سوی راست و چپ” در میان ملت فهیم و آگاه مخاطبان افزون تری از گروه دینمداران فدایی ولایت، بیابم!
همسر الهام همچنین آورده است: راستی چه کسانی و کدام ابزارها حرمت مسئولان وشخصیت ها را نگه نمی دارند؟ کسی چون اینجانب که واقعیات را به تحلیل می نشیند، یا رسانه ای که از 9 جمله نوشته اش 10 جمله علیه دولت، با ترفند منسوب کردن فاطمه رجبی به سخنگوی دولت است؟ البته ملت فهیم تر و آگاه تر از نظر سنجی های سایتی است. ملت همه مسائل را موشکافانه دنبال خواهد کرد و در بزنگاه سرنوشت ساز درک و شعور خود را به نمایش می گذارد.
وی تصریح می کند: چه کسانی حب و بغض انتخاباتی دارند؟ طبیعی است که من به عنوان حامی احمدی نژاد، و رای دهنده به او در دو مرحله، با پیروزی وی و برقراری دولت اسلامی و عدالت محور او “بغضم” حداقل بسیار خفیف شده باشد. پس می ماند آنانکه در ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شکست خورده فعال بودند، و یا هم اکنون برای برخی از آنان تبلیغاتی با سه سال زودتر از موعد و ویرانگری علیه دولت اسلامی را انجام می دهند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates