30.10.2006

بازداشت فعالین سایت نوسازی

میزان نیوز:
در پی انتشار خبری مبنی بر نقش داشتن قاضی سعید مرتضوی و برخی از مسئولین قوه قضائیه در ابتر ماندن پیگیری پرونده ی فروش سوالات كنكور دانشگاه آزاد، و انتصاب این خبر به سایت نوسازی، مدیر مسئول و سردبیر سایت نوسازی توسط شعبه 9 بازپرسی کارکنان دولت تهران بازداشت گردید

انتصاب خبر تخلف قاضی مرتضوی، حمید جاسبی و محمد شریف ملك زاده در پرونده ی فروش سوالات كنكور دانشگاه آزاد، موجب بازداشت مدیر مسئول نوسازی شد.
در پی انتشار خبری مبنی بر نقش داشتن قاضی سعید مرتضوی و برخی از مسئولین قوه قضائیه در ابتر ماندن پیگیری پرونده ی فروش سوالات كنكور دانشگاه آزاد، و انتصاب این خبر به سایت نوسازی، مدیر مسئول و سردبیر سایت نوسازی توسط شعبه 9 بازپرسی کارکنان دولت تهران بازداشت گردید.
همچنین 6 تن از فعالین سایت نوسازی نیز به اتهام نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین، بوسیله شعبه مذکور احضار شده و مورد بازپرسی قرار گرفتند.
در اولین جلسه بازپرسی، بازپرس محترم ابراز کرد که این پرونده در پی شکایت محمد شریف ملک زاده (معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در امور گردشگری و مشاور سابق رئیس قوه قضائیه) از سایت نوسازی تشکیل شده است.
گفتنی است شاکی، با استناد به یک برگه فتوکپی که لوگوی نوسازی بر آن نقش بسته است و در ادامه آن خبر مذکور درج شده، قصد انتصاب این خبر به سایت نوسازی را دارد.
در این خبر – که در جلسه بازپرسی به استحضار مدیر مسئول نوسازی رسید- ادعاهایی مبنی بر وجود باندی جهت فروش سوالات کنکور دانشگاه آزاد و ارتباط این باند با برخی افراد در قوه قضائیه، همراه با نام افراد مورد ادعا، مطرح شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates