16.06.2003

پول امریکا میان کدام فرماندهان و برای چه طرحی تقسیم شده است؟ بازار سیاه گاز اشک آور، بی سیم، باتوم و دستبند در تهران!

پیک نت:
مدعی شده اند لباس شخصی ها در بازار سیاه تهران گاز اشک‌آور را صدهزار ریال، بی‌سیم آیکوم را هفتصد هزار ریال و دستبند را نودهزار ریال خریده اند. پول آن را کی داده؟

شب هم 40 دستگاه موتورسیکلت، هر یک حامل 2 یا 3 نفر از لباس شخصی‌ها، در خیابان‌های امیرآباد ـ از پارک لاله تا حوالی کوی ـ پل گیشا، اتوبان جلال‌آل‌احمد و کوی نصر، مانور می‌دادند. آنان مانند لات ها و اوباش روزهای پیش و بعد از 28 مرداد با سر دادن فریادها و شعارها، در حالی که مسلح به چوب، چماق و گاز اشک‌آور بودند به عابران حمله می کردند. حتی مأموران نیروی انتظامی نیز زیر مشت و لگد آنها رفتند. پولی اگر به گفته مصباح یزدی تقسیم شده باشد، قطعا باید به جیب فرماندهان این نیروها رفته باشد که خود را آماده کودتا می کنند!

حتی شماری از نیروهای بسیج دانشجو نیز در درگیری‌های شب های گذشته توسط این لباس شخصی ها مجروح شدند. یکی از نیروهای بسیج، زیر پل گیشا توسط همین نیروها از ناحیه کمر مجروح شد . وی با خونریزی شدید، در حالی که یکی از کلیه‌های خود را از دست داده بود، به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل شد.

همچنین یکی دیگر از نیروهای بسیج در پل گیشا، توسط موتورسوارهای لباس شخصی که گفته می شود سردار ذوالقدر فرمانده واقعی آنهاست و سردار فرهاد نظری و محمد رضا نقدی شورای رهبری نظامی آنها را تشکیل داده اند، از ناحیه صورت مورد اصابت بلوک سیمانی قرار گرفت و بنا بر آخرین گزارش‌ها، وی علاوه بر شکسته شدن فک،‌ از ناحیه دو چشم نیز به شدت آسیب دیده است. گفته می شود علاوه بر صدها دانشجوئی که با چاقو و قمه و زنجیر و پنجه بکس و تیراندازی کارشان به بیمارستان ها کشیده شد، 30 بسیجی نیز که بعنوان دانشجو در دانشگاه ها بودند توسط این نیروها لت و پار شده اند. تعدادی از نیروهای انتظامی نیز همین سرنوشت را داشته اند.

شمار لباس شخصی ها تا 600 نفر تخمین زده می شود که عمدتا از نیروهای رنجر بسیج و سپاه اند و در واحدهای ویژه ذوالفقار دوره دیده اند. برخی از آنها نیروهای تصفیه شده واحدهای نظامی اند که اغلب بدلیل انحراف اخلاقی، سرقت، تشکیل باندهای آدم ربائی و تجاوز به دختران از سپاه و بسیج کنار گذاشته شده اند. آنها مجهز به بی‌سیم، گاز اشک‌آور و باتوم اند و اکنون نشریات و سایت های وابسته به جریانات مافیائی در ایران مدعی اند که این وسایل را آنها از طریق قاچاق تهیه کرده اند. حتی قیمت آن را اعلام می کنند: گاز اشک‌آور صدهزار ریال، بی‌سیم آیکوم هفتصد هزار ریال و دستبند نودهزار ریال. این افراد که خود این وسائل را در راه رضای خدا نخریده اند، بلکه کسانی آنها را خریده و یا پول آن را داده اند. آنها کیستند؟

سایت خبری بازتاب که در باره خرید قاچاق وسائل یادشده در بالا گزارش داده است، لابد پاسخی هم برای سئوال بالا دارد و یا پیدا می کند!!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates