05.09.2006

شايعه درگذشت ولی الله فیض مهدوی

پیک ایران: مامورین اطلاعات با مراجعه به زندان رجایی شهر زندانیان سیاسی را تهدید کرده و خواستار تایید خودکشی فیض مهدوی از سوی آنان شده اند
کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر : بر اساس گزارشات رسیده ،صبح امروز مامورین اطلاعات با مراجعه به زندان رجایی شهر (بند ۵ فرعی ۲) -محل نگهداری زندانیان سیاسی- آنان را تهدید کرده و خواستار تایید خودکشی فیض مهدوی از سوی زندانیان سیاسی شده اند.
ماموران با جدا ساختن بهروز جاوید تهرانی و مهرداد لهراسبی و با دادن وعده آزادی زود هنگام ،سعی در تطمیع آنان داشتند وهمچنین زندانیان را تهدید کرده اند که در صورت عدم تایید خودکشی فیض مهدوی، زندانیان سیاسی را به بند 1 این زندان که محل نگهداری مجرمین با جرایم خطرناک میباشد منتقل میکنند.
همچنین گفته میشود در پی اعلام مرگ مغزی ولی الله فیض مهدوی از سوی مسئولین زندان رجایی شهر در اثر اعتصاب غذا، امروز از خانواده ی وی خواسته شد که برای تحویل جسد او مراجعه کنند، این درحالی است که تاکنون مرگ وی از سوی هیچ منبع رسمی اعلام نشده است.
شنیده ها حاکی از این است که درمراجعه محمدعلی دادخواه و محمد شریف، وکلای فیض مهدوی به بیمارستان شریعتی تهران، مسئولین بیمارستان به دستور وزارت اطلاعات از نشان دادن فیض مهدوی به وکلایش خودداری کردند، در این حال آنان خبر مرگ مغزی وی را تایید کرده اند.
به گفته ی منابع آگاهُ ولی الله فیض مهدوی در پی ۹ روز اعتصاب غذا فوت کرده است، اما وزارت اطلاعات و نهادهای وابسته با انتشار اخبار دروغین سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates