29.08.2006

مداح پرماجرا و واكنش سيما

خُسن آقا: فیلم این مداح (عبدالرضا هلالی) رو قبلا در این آدرس دیده اید.

آفتاب: برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر خبر داده‌ بودند که چند تن از روحانیون و شخصیت‌های مذهبی به پخش برنامه یکی از مداحان صدا و سیما که تصاویری از زندگی شخصی او جنجال زیادی برانگیخته بود، اعتراض کرده‌اند. پیگیری‌های خبرنگار «آفتاب» از مسئولان صدا و سیما و تصمیمات احتمالی مدیران رسانه ملی در این زمینه به نتیجه نرسید. پیگیری های صورت گرفته از ریاست ارتباطات رسانه‌ای صدا و سیما، مدیریت شبکه 2 سیما و مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما بی نتیجه بود و هیچ یک از مسئولین این سازمان درخصوص دلایل پخش برنامه مداحی وی در شب مبعث توضیح ندادند.

يکی از مسئولین ارشد این سازمان که خواست نامش ذکر نشود درخصوص نحوه عملکرد نظارتی این سازمان بر پخش برنامه‌های مذهبی به خبرنگار سیاسی‌ آفتاب گفت: «تاکنون شورایی با عنوان رسمی برای نظارت بر برنامه‌های مذهبی وجود نداشته، ولی به هرحال تمام برنامه‌های قبل از پخش توسط تشکیلاتی غیر رسمی ملاحظه می‌شود».

سلطانی، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما نیز در گفت‌وگو با آفتاب در خصوص پخش این برنامه توضیحات مدیر شبکه دو را مستند دانست. این در حالی است که طی تماس‌های مکرر با پور‌حسین مدیر شبکه دو، وی یا دفتر ایشان توضیحی در این خصوص ندادند.

سلطانی در ادامه، پخش اخبار «انتقاد روحانیون و شخصیت‌های مذهبی از عملکرد صدا و سیما» در حوزه برنامه‌های مذهبی را برنامه رسانه‌های معاند دانست و گفت: «صدا و سیما در مقامی نیست که بخواهد به چند وبلاگ معاند توضیح دهد».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates