04.08.2006

گزارشي از برگزاري مراسم اكبر محمدي بر سر مزارش تحت تدابير شديد امنيتي

ادوار نيوز : مراسم بزرگداشت اكبر محمدي از صبح امروز بر سر مزار او در روستاي كنگميان واقع در 30 كيلومتري جاده آمل به بابل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز از آمل ،‌ در اين مراسم كه عليرغم ممانعت از حضور تعداد زيادي از اعضاي سازمان دانش آموختگان ايران و دفتر تحكيم و با اخطار جدي مقامات امنيتي به برگزار كنندگان و شركت كنندگان برگزار مي شد تعدادي از چهره هاي سياسي و فرهنگي از جريان هاي مختلف حضور داشتند كه از جمله مي توان به حضور نمايندگاني از شوراي مركزي سازمان دانش آموختگان ايران ، حزب ملت و … اشاره كرد .

حضور گسترده نيروهاي امنيتي و لباس شخصي در اين مراسم بسيار چشمگير بود و به گفته پدر اكبر محمدي از قبل هم اعلام كرده بودند كه مراسم بايستي تا حد ممكن در سكوت و آرامش برگزار شود .

در اين مراسم پدر اكبر محمدي در حالي كه به شدت متاثر بود و اشك مي ريخت با در آغوش گرفتن منوچهر محمدي كه لباس هاي اكبر محمدي را نيز بر تن داشت به حاضران گفت : از امروز براي من منوچهر هم اكبر است هم منوچهر و من از امروز اكبر را در سيماي منوچهر مي بينم . وي در همين حال گفت : نگذاريد خون اكبر بي نتيجه بماند و راه او را ادامه دهيد .

مادر اكبر محمدي نيز در حالي كه گل و شيريني بر روي مزار اكبر محمدي گذارده بود در اين مراسم گفت :‌ امروز روز عروسي فرزندم است و همه شما در جشن عروسي اكبر شركت كرده ايد .

اين گزارش مي افزايد در شهر آمل همه اهالي نشاني منزل اكبر محمدي را مي شناختند و با شركت كنندگان در اين مراسم ابراز همدردي مي كردند .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates