15.06.2006

نمايندگان براي چه به آلمان مي روند؟

خُسن آقا: مملکتی که مافیایی شد هرکسی سعی می کند از هر موقعیتی به سود خود بهره گیرد.

فردانیوز:انتشار اخباري از سوي تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مبني بر سفر به آلمان براي حمايت از تيم ملي فوتبال، سوالاتي را در خصوص دلايل اين سفر در اذهان عمومي مطرح كرده است.

به گزارش خبرنگار فردا، اگر چه امير رضا خادم اعلام كرده است كه تعدادي از نمايندگان براي انتقال دغدغده هاي مردم و اعلام حمايت از تيم ملي به آلمان سفر مي كنند، اما شنيده ها حاكي از آن است كه تيم اعزامي از سوي مجلس، حامل پيغام هاي تهديد آميز براي مسئولان فدراسيون فوتبال است.

شينده هاي خبرنگار ما حاكي از ان است كه نمايندگان به شدت از نفوذ علي دايي كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان بر افكار كادر فني گلايه داشته و با اعزام نمايندگاني به آلمان در تلاش هستند تا مسئولان فدراسيون فوتبال را از ادامه اين روند بازدارند.

يكي از نمايندگان عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در حالي كه نخواست نامش فاش شود، در اين خصوص به خبرنگار سايت فردا گفت: مجلس معتقد است كه آبرو و حيثيت ايران در گرو موفقيت تيم ملي است. در نتيجه نبايد به يك عده اجازه داد كه با خودخواهي بيش از حد مانع از موفقيت اين تيم شوند.

وي افزود: در جلسه اي كه اعضاي كميسيون فرهنگي داشتند، انتقادهاي مردم، كارشناسان و پيشكسوتان فوتبال و بالاخره روزنامه نگاران مطرح شد كه به اين نتيجه رسيديم كه يك عده در تيم ملي به رهبري علي دايي باندي را تشكيل داده و براي منافع خود حاضر هستند به هر اقدامي دست بزنند.

وي گفت: مطلع شديم كه اين باند به دليل نفوذي كه دارند، اجازه نداده اند كه بازيكنان توانمند به تيم ملي فوتبال راه يابند تا اين افراد فرصت حضور در تيم ملي داشته باشند. از اين رو پيغامي را بوسيله تعدادي از نمايندگان به آلمان مي فرستيم مبني بر اينكه در اولين گام علي دايي حتما بايد از تركيب ديدارهاي آينده تيم ملي دور بوده تا در تهران به طور كامل به اين بازيكن سالاري ها ر سيدگي كنيم.

در کنار این موضوع شنیده شده است که میان نمایندگان برای اینکه چه کسی به آلمان سفر کرده و حامل این پیغام باشد، اختلاف افتاده است.

امیر رضا خادم در گفتگو با خبرنگار سایت فردا اعلام کرد که من با هزینه شخصی خود به این ماموریت می روم ولی تعدادی از نمایندگان با هزینه سازمان تربیت بدنی عازم آلمان خواهند شد.

وی از بیان نام نمایندگانی که در این سفر همراه وی خواهند بود خود داری کرد.

همچین شب گذشته در یکی از قسمت های خبری صدا و سیما از عبدالرضا مصری به عنوان یکی از مسافران آلمان نام برده شده بود که وی امروز صبح در جمع خبرنگاران این خبر را تکذیب کرد اما ظاهرا محمد خوش چهره و ایرج ندیمی از مسافران آلمان هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates