23.05.2003

خريد هواپيماي 120 میلیون دلاری

گزارشات رسيده به «امروز»، حاكي از آن است كه : يكي از دستگاه‌ها در حال خريد هواپيماي شخصي سلطان برونئي به مبلغ يكصد و بيست ميليون دلار براي يكي از مقامات جمهوري اسلامي است.

امروز : يك نماينده مجلس به سايت امروز گفت: نامه سرگشاده 127 نماينده به مقام رهبري ديروز به دفتر ايشان تحويل شد. در همين زمينه يك سايت محافظه كار از تظاهران عليه امضاءكنندگان اين نامه در حوزه انتخابيه آنها خبر داد. ظاهراً ستاد محافظه‌كاران در اين زمينه فعال شده است.

نماينده مجلس: نامه نمايندگان ( به خامنه ای ) حداقل يك اتمام حجت است

يك نماينده مجلس گفت: نامه نمايندگان مجلس به رهبري در مورد مسائل و شرايط كشور حداقل يك اتمام حجت از طرف نمايندگان امضاء كننده است.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفت‌‏و‌‏گو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران، ايلنا، گفت: قرار شده در مورد محتويات اين نام كسي مصاحبه‌‏اي انجام ندهد اما در روزهاي آينده احتمالاً اين نامه در اختيار جرايد قرار گيرد.
وي در مورد كليات نامه نمايندگان گفت: كليات نامه را مسايل جاري كشور تشكيل مي‌‏دهد، مسايلي از قبيل اين كه برخي از نهادهاي انتصابي بايد از نااميد كردن مردم پرهيز كنند.
وي با تأكيد بر لزوم اميدوار كردن مردم به حاكميت و عدم اجازه به بيگانگان براي دخالت در امور داخلي كشور گفت: يك سري نهادها و دست‌‏هايي هستند كه اجازه نمي‌‏دهند خواسته‌‏هاي مردم در جامعه اعمال شود كه چنين اقداماتي در شرايط داخلي كشور، باعث كاهش پشتوانه مردمي نظام خواهد بود.
وي افزود: در اين نامه آمده است كه بايد مردم را به نظام اميدوار كرد والا اراده‌‏‌‏اي از بيرون مرزها زمام امور كشور را در دست خواهند گرفت.
وي گفت: با اين نامه ما اتمام حجت كرده‌‏ايم و ديگر هيچ بهانه‌‏اي قابل قبول نخواهد بود.
وي درباره برخي اخبار از طرف جناح محافظه‌‏كار در مورد برپايي تظاهرات به خاطر ارسال اين نامه از طرف نمايندگان به مقام معظم رهبري گفت: فكر نمي‌‏كنم چنين اتفاقي بيفتد، چون لحن نامه بسيار نرم و ملايم است و نمايندگان اين نامه را از سر دلسوزي نوشته‌‏اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates