29.04.2006

مشاور هنری احمدی نژاد : شمشیر حضرت قائم گردن بسیاری از علما را خواهد زد!

پیک ایران:
وبلاگ حصار در حصار mahsa83.persianblog.com : روز گذشته در مراسم یادبود واقعه طبس که در سالن سید الشهداء بنیاد شهید برگزار گردید جواد شمقدر ی کارگردان فیلم سینمایی طوفان شن به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در این مراسم که با استقبال عده کمی همراه بود ضمن گله مندی از صدا وسیما به علت پوشش ندادن این واقعه عظیم در پاسخ به “خانم رجایی فر” از دانشجویان پیرو خط امام و منتقد به عملکرد رئیس جمهوری در ماجرای مذاکره ، به دفاع ازاحمدی نژاد پرداخت و از ایشان خواست تا با صبوری و تامل درباب مسائل سخن بگویند.مشاور هنری رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهوری با طرح مذاکره با آمریکا بسیاری از توئطه های داخلی را خنثی خواهد کرد افزود که این مساله سبب خواهد شد تا چهره ها نفاق عیان گشته و موجب تسویه نیروهای خودی از آنها گردد ، چرا که در میان نیروهای خودی از سردار ، عالم تا حزب اللهی منافق وجود داشته و این از علائم ظهور منجی است. وی سپس در اثبات گفته خویش به این نکته اشاره کرد که شمشیر حضرت قائم گردن بسیاری از علما را خواهد زد!

جواد شمقدری در پاسخ به این سوال که چرا در مقابل طرح مذاکره از سوی دولت خاتمی موضع گرفته شد اما احمدی نژاد از این مساله مبرا گشت پاسخ داد: «زمان آقای خاتمی این امر لازم بود اما اینک مهم این است که چه کسی می گوید آن موقع خاتمی می گفت و اکنون احمدی نژاد.»

مشاور هنری رئیس جمهور سپس به مساله ورود بانوان به استادیوم ها اشاره کرده و گفت: « آمار کارشناسی نشان می دهد حداقل 5000 دختر در لباس مبدل پسرانه به استادیوم ها وارد می شوند و پیداست که خود بالقوه ایجاد چه فساد هایی خواهد کرد.» وی در ادامه با تائید حرمت اختلاط زن و مرداز علما خواست تا ابتدا مشاور کارشناس اختيار گنند و انگاه نظر خويش را بروز دهند و گفت:« مرز این اختلاط تا کجاست؟ آیا جز این است که در اتوبوس ، خیابان و همین سالن زن و مرد مختلط نشسته اند؟» وی سپس به این نکته اشاره کرد که هرگز از امام نشنیده است که حجاب را الزامی بداند و ایشان تنها حجاب را در ادارات اجباری دانسته درباره سطح شهرها سخنی نگفته است. در این هنگام اعتراض پیاپی دانشجویان بالا گرفت و تا آنجا ادامه یافت که جمعی به تمسخر دولت نهم را مبتکر دوم کشف حجاب دانسته و شمقدری نیز سالن را ترک کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates