04.03.2006

از شما : سایت روز

روز:
جناب آقاي بهنود
با سلام
در بسياري از سايتها ميخوانيم که آيا موافق حمله آمريکا هستيد يا خير.
من خودم موافقم.
ميدانيد همين انتخاب احمدي نژاد سبب متوقف شدن بسياري از قراردادهاي پروژه ها شد. خودم در شرکت […] کار ميکنم.
بدليل نبودن قراردادهاي جديد بسياري از قرار دادهاي استخدامي تمديد نميشود.مسئله اين است که مديران پر نفوذ و ريشوي اين شرکت که بيکار نميشوند.
برادرزاده و فاميلهاي مديران هم بيسواد باشند بيکار نميشوند.
تنها کساني مثل من با اينکه قابليت هاي کاري زيادي هم داريم با بهانه هاي مختلف از کار برکنار ميشويم. اميدوارم عين مطلب مرا در مقاله ها تان بياوريد البته به اول اسم و فاميلي من نه کامل چون آنها که مقاله را بخوانند بدون اسم هم ميفهمند کي آن را نوشته.
هميشه اقشار ضعيف قرباني اين بازي سياسي ميگردند.
بنابراين از خدا ميخواهم زودتر جنگ شود و حکومت عوض شود تا دست کم اي مديران پشمالو و يا فاسد به سزاي خود برسند.
نزديک عيد همين شرکت […] قرارداد مرا به خاطر يک ريشوي […] تمديد نکرد به بهانه اينکه پروژه ها کم است.
واقعا معاونت اين شرکت در ساختمان[ …] و مديرانش در اين شرکت حاضرند قرارداد اقوام خود را هم معلق کنند بسياري از اقوامشان در اين شرکت و شرکت متعلقه در ايتاليا (ايراسکو) ميباشند و ترفيع ميگيرند و کسي مثل من که از بهترين دانشگاه ايران فارغ التحصيل شده ام و و بهترين تجربيات را در پروژه ها داشتم بايد از شرکت بيرون بروم.
هر چند به دليل مسائل اقتصادي نميتوانم در خارج از کشور ادامه تحصيل دهم و اينکه با ايتکه حتي در جايي مثل انگليس موقعيتها کاري بري من هست به دليل نداشتن پول نميتوانم بروم قبلا انگيزه اي برا خارج از ايران رفتن نداشتم.
حال با اين اتفاقها شما اگر جاي من بوديد اگر موقعيت گير بياوريد از اين خراب شده که به آن عشق ميورزيدم نميرفتيد و ديگر اينکه آرزو ميکنم به اين کشور حمله شود چرا که ضربات زيادي در موقعيت کار و درس از اين پشمالوها خوردم. ح.ب تهران

دو ماهي ميشود که اخبار زيبايتان را بدون کم و کاست مطالعه ميکنم حيفم آمد يک خسته نباشيد خدمت شما و نيز جناب آقاي نبوي عرض نکنم اگر شما نبوديد دق ميکردم- در راهتان کامياب باشيد- کاردو .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates