28.02.2006

به نظر شما، اين عكس متعلق به كيست؟

بازتاب:
براي راهنمايي شما بايد گفته شود كه اين فرد، يك مسئول عالي‌رتبه جمهوري اسلامي است كه سي وي خود را در اينترنت همراه اين عكس گذاشته است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، سي‌وي به رزومه‌اي گفته مي‌شود كه معمولا افراد جوياي كار، براي كسب شغل، آن را در معرض ديد كارفرمايان مي‌گذارند. اين مأمور عالي‌‌رتبه، در يكي از نهادهاي جمهوري اسلامي مشغول به كار است كه به دليل در اختيار داشتن اسرار محرمانه كشور، قوانيني مشابه قوانين نيروهاي نظامي و امنيتي بر آن حاكم است و مأمور‌ان شاغل در اين نهاد نمي‌توانند بدون هماهنگي با مافوق، آن هم در سطح فراعمومي اينترنت، اقدامات شخصي انجام دهند.

هرچند طبق مصوبه هيأت وزيران از قديم‌الايام، تحصيل مأموران دولت در خارج از كشور هم‌زمان با خدمت خلاف قانون است، اين مرد 36 ساله در سي‌وي خود اظهار كرده كه در حال تحصيل است.

وي همچنين در مقالاتي كه از خود ارائه داده، اين تئوري را تشريح كرده است كه منش پادشاهان، منجر به گسترش صلح در سطح جهان شده است.

اگر نمي‌دانيد اين شخصيت ايراني كه اكنون جوياي كار است، كيست، بايد بدانيد كه وي هم‌اكنون عالي‌ترين نماينده جمهوري اسلامي در يكي از مهم‌ترين كشورهاي اروپايي است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates