26.02.2006

تور زندان قصر و نمایش شکنجه و جوخه مرگ برای دانش‌آموزان دوره راهنمائی به بهانه دیدار کاخ سعدآباد

پیک ایران:
کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعبد) : بنا به گزارشی از تهران، رژیم جمهوری اسلامی در یک اقدام وحشت برانگیز، دانش آموزان دوره راهنمائی را برای دیدار از زندان قصر به این زندان می‌برد. این تور “سیاحتی” را دفتر ریاست جمهوری اسلامی، احمدی نژاد سازمان داده است. بنا به این گزارش، هفته گذشته اتوبوس‌هائی از طرف دفتر احمدی نژاد با قرار قبلی برای بردن دانش‌آموزان کلاس سوم چند مدرسه راهنمائی دخترانه تهران برای دیدار از کاخ سعدآباد به این مدارس می‌روند. شاگردان خوشحال از آنکه روزی را از محیطه دلگیر و خسته کننده مدرسه به دور خواهند بود و به شمال شهر تهران رفته و از کاخ سعدآباد دیدار خواهند کرد، سوار اتوبس‌ها می‌شوند. اما اتوبوس‌ها به جای رفتن به کاخ سعدآباد، یکی بعد از دیگری بعد از طی مسافتی در سه راه زندان در مقابل ساختمان زندان قصر توقف می‌کنند. دانش آموزان با تعجب از مسئولان مدارس که در اتوبوس‌ها بودند، دلیل نرفتن به کاخ سعدآباد را می پرسند. نمایندگان دفتر احمدی نژاد که به عنوان راهنما در همه‌ی اتوبوس‌ها حضور داشتند، به توجیه این اقدام فریبکارانه می‌پردازند و آماده نبودن کاخ سعدآباد برای پذیرش بازدیدکنندگان را بهانه می کنند.
دانش آموزان را به بند یک زندان قصر می‌برند و ضمن شرح تاریخچه این زندان، صحنه‌هائی از بازجوئی، شکنجه و جوخه مرگ زندانیان سیاسی در دوران رژیم سلطنتی را برای آن‌ها به نمایش می‌گذارند که بسیاری از دانش آموزان از وحشت دچار حالت تهوع و سردرد می‌شوند. بعد از پایان نمایش وحشت‌انگیز شکنجه و جوخه مرگ، از دانش آموزان می‌خواهند شعار مرگ بر شاه سردهند. دانش آموزان که سخت از این اقدام وحشیانه و سرکوبگرانه به خشم آمده بودند، از دادن شعار خودداری می‌کنند و برگزارکنندگان این نمایش خشونت بار را با “قُلی‌الله‌خان” نامیدن فردی که نقش شکنجه‌گر را ایفا کرد، به مسخره می‌گیرند.
رژیم جمهوری اسلامی که با شکنجه و تیرباران هزاران هزار تن از بهترین جوانان و دو نسل جامعه ایران، نتوانست مانع رشد مخالفت‌ها و نارضایتی‌های نسل‌های جوانتر شود، با درس آموزی از مفاهیم استبداد دینی و دیکتاتوری سرمایه‌، تلاش می‌کند سطح وحشت از رژیم را به مدارس راهنمائی و کودکان زیر پانزده سال گسترش دهد، تا به این وسیله آن‌ها را در دوران جوانی و بزرگ‌سالی از هراقدامی علیه رزیم باز بدارد. جلاد مرگت باد!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates