20.03.2003

گزارش تصویری از درگیری در شهرک غرب تهران

یک شهروند

شب چهارشنبه سوری واقع در مکانی که قبلا ذکر شد (فاز 5 – خیابان سیمای ایران-مقابل کوچه 9) درگیری رخ داد. تعدادی افراد گروه فشار (2 پیکان که 5-6 نفر در آن بودند و 4 یا 5 موتور که دو نفر بر هر کدام سوار بودند) به جمعیت مردم حمله میکنند که تعدادی مجروح میشوند و مردم فرار میکنند و بعضی ها به خانه های اطراف پناه می برند. در این بین دختر جوانی به طرز فجیعی توسط یکی از آنها که با زنجیر به سر و صورت وی میزد صدمه میبیند . پس از چند دقیقه آنها محل را ترک میکنند .


سپس یکی از جوانان با فندک موتور را به آتش میکشد، بعد از اینک شعله آتش کم شد مردم از روی آن میپریدند! مردم تا مدتی در محل حضور داشتند و به دست زدن و شادی پرداختند و شعار مرگ بر بسیجی سر دادند. گروه فشار تعداد بیشتری نیرو جمع کردند و در ابتدای خیابان سیمای ایران با موبایل و بیسیم با یکدیگر هماهنگی میکردند ، ولی بدلیل حضور مردم و کم بودنشان جرات حمله دوباره را نداشتند. گفته میشود که آنها به دنبال خودرو ای که به آن موتور زده هستند.

در ضمن عکسهای فرستاده شده از فیلم مونتاژ شده به همین دلیل دارای کیفیت نیستند ولی در آن هنگام کسانی بودند که با دوربین دیجیتال از صحنه های حادثه عکس گرفتند، به محض بدست آوردن عکس های بیشتر و بهتر برای این سایت میفرستم. به امید داشتن ایرانی آزاد و بدون ریا – یک شاهد عینی

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates