27.01.2006

مصطفی پورمحمدی وزیر کشورحکومت آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به دست داشتن در حادثه سقوط دو هواپیما متهم کرد

پیک ایران: وزیر کشور : خرابکاری امریکا، انگلیس و اسرائیل در حادثه سقوط دو هوپیمای C – 130 و فالكون
مصطفی پورمحمدی وزیر کشور گفت: احتمال خرابکاری عوامل اطلاعاتی آمریکا،انگلیس و اسرائیل در حادثه سقوط دو هواپیمای C – 130 و فالکون، وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «انتخاب»، وی در جمع خبرنگاران گفت: براساس اطلاعات دقیقی که داریم، این کشورها در یک برنامه ریزی دقیق و منسجم در پی ایجاد ناامنی در ایران هستند.حتی ارزیابی من این است که سقوط هواپیمای C – 130ارتش و فالکن با اقدامات الکترونیکی آنها شکل گرفته است .

وی افزود: ما می دانیم آنچه که امروز دریافت می کنیم پاسخی است از پیروزی های ملت ما در عراق ،فلسطین ،لبنان و جاهای دیگر.

پورمحمدی ضمن رد ماموریت فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه در سانحه هواپیمای فالکن ببرای مقابله با جاسوسان موساد» گقت: آنها برای انجام ماموریت های عمومی شان رفته بودند و این مامریت ها به طور منظم در حال تعقیب است .

وزیركشور گفت: بیگانگان مطمئن باشند كه باتلاش درایجاد موج ناامنی موفق به بی‌انگیزه كردن مردم نخواهند شد.

وی همچنین درحاشیه عیادت از مجروحان حادثه انفجارهای روز سه شنبه گذشته اهواز دربیمارستان گلستان‌این شهر درگفت و گو با خبرنگار ایرناافزود: این تحركات كه برای برگرداندن مردم از راهشان انجام می‌شود، اثری نخواهد داشت.

وی اظهارداشت: خوشبختانه اكثر عناصر دخیل در حوادث گذشته در اهواز شناسایی و تعداد قابل توجهی از آنها دستگیر شده‌اند.

پور محمدی اضافه كرد: پرونده‌های دستگیر شده‌ها تكمیل شده و از دستگاه قضایی خواهش كرده‌ایم رسیدگی را تسریع بخشد كه امیدواریم پرونده جمعی از این جنایتكاران در چند روز آینده منجر به صدور حكم شود.

وزیر كشور بااشاره به رد پاهای بدست آمده در انفجار اخیر اهواز تصریح كرد: این خط ترور و انفجار خطی است كه آمریكا و انگلیس مجددا به آن روی آورده‌اند اما مطمئن باشند اثر نخواهد داشت.

وی گفت: خائنین درآینده بسیار نزدیك به سزای عمل خود می‌رسند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates