26.01.2006

مشکينی : بحث رفراندوم براي اين كشور مانند بمب اتم است

ایسنا:
مشکينی : اقدامات برخي از افراد در دولت و مجلس گذشته را يادآور شده و تاكيد كرد: بحث رفراندوم براي اين كشور مانند بمب اتم است. هنگامي در كشور بحث براندازي مطرح بود يا در مجلس قانون اعزام دختران مجرد جوان دانشجو به خارج از كشور تصويب شد. اين‌ها مصيبتي براي كشور بود. هرگاه مجلس تشكيل جلسه مي‌داد ما دلهره داشتيم كه چه چيزي تصويب مي‌كنند.

رييس مجلس خبرگان رهبري روز چهارشنبه در ديدار اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قم با معجزه دانستن روي كار آمدن دولت جديد، اقدامات اين دولت را در راستاي حل معضلات و خدمت رساني به مردم ارزيابي كرد.
آيت‌الله علي مشكيني در اين ديدار با بيان اين‌كه ايمان به اسلام تنها براي سعادت انسان كافي نيست، بلكه التزام عملي لازم است، گفت: متاسفانه عده‌اي شعار مي‌دهند كه نيازي به التزام عملي نيست و تنها اين‌كه شخصي ادعا كند به اسلام ايمان دارد كفايت مي‌كند؛ ايشان حتي مي‌خواستند در مجلس ششم آن را قانوني كنند. يعني يك شخصي تمام كارهاي زشت و گناه را انجام دهد و سپس رييس‌جمهور و نماينده مجلس هم بشود. در حالي كه در اسلام، ايمان مشروط به عمل صالح است.
وي با تقدير از خدمات مجلس هفتم و دولت نهم اظهار داشت: بحمدالله امروز مجلس خوبي داريم و از آن راضي‌ هستيم و تاكنون هم خوب عمل كرده است و اگر روزي خداي نكرده منحرف شوند، همين مردمي كه آن‌ها را سركار آورده‌اند از كار بركنار خواهند كرد.
رييس مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: دولت نهم هم دولت خوبي است و به نظر بنده روي كار آمدن اين دولت، مانند يك معجزه است. از روزي كه سر كار آمده است تا كنون هر گامي كه برداشته، در راستاي خدمت رساني به مردم بوده است و حرف ديگري در ميان نيست.
وي اقدامات برخي از افراد در دولت و مجلس گذشته را يادآور شده و تاكيد كرد: بحث رفراندوم براي اين كشور مانند بمب اتم است. هنگامي در كشور بحث براندازي مطرح بود يا در مجلس قانون اعزام دختران مجرد جوان دانشجو به خارج از كشور تصويب شد. اين‌ها مصيبتي براي كشور بود. هرگاه مجلس تشكيل جلسه مي‌داد ما دلهره داشتيم كه چه چيزي تصويب مي‌كنند.
امام جمعه قم در ادامه دانشجويان و جوانان كشور را علاقمند به اسلام و معارف اهل بيت(ع) معرفي كرد و گفت: بايد اسلام را خوب به جوانان نشان دهيم و بگوييم كه سعادت دنيا و آخرتشان در اسلام است. تا اسلام در جهان حاكم نشود زندگي آرام و شيريني نخواهيم داشت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، شهر قم را شهري ويژه و علمي معرفي كرد و افزود: خدا مي‌خواهد اسلام از اينجا به جهان گسترش پيدا كند.


http://web.peykeiran.com/new/iran/iran_news_body.aspx?ID=28576

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates