30.12.2005

خبر فوری: حرکت مردم به سمت تهران برای تجمع مقابل مجلس و قوه قضاییه در دفاع از آقای ج!

بازتاب: در پی افشاگری سایت بازتاب درباره س.ج (سلیمان جعفرزاده) وی در گفت و گو با یکی از خبرگزاریها پرده تازه‌ای از نمایش برره را به نمایش گذاشت.
این نماینده مجلس هفتم با تكذیب شدید اتهامات اقتصادی مطرح شده علیه خود در سایت خبری بازتاب گفت: مسولان قوه قضاییه و هیات رئیسه باید نسبت به چنین اخباری كه كلیت مجلس را زیر سوال برده است واكنش نشان دهند.

س. ج، که هم‌اکنون حدود ۵/۲ میلیارد تومان از اموال مردم را در اختیار گرفته، به خبرنگار پارلمانی “ایلنا”، در خصوص خبر منتشر شده بر روی سایت بازتاب در مورد فساد اقتصادی یك نماینده، تصریح كرد: انتشار چنین اخبار كذبی علیه بنده نتیجه باج‌‏خواهی مالی گردانندگان سایت بازتاب است.

وی با تاكید بر این كه در خصوص این موضوع روز یكشنبه نطق پیش از دستور خواهم كرد و تذكر می‌‏دهم، خواستار برخورد قوه قضاییه و هیات رئیسه مجلس با منتشر كنندگان این اخبار شد و تصریح كرد: انتشار اخباری در مورد فسادمالی و اقتصادی یك نماینده در واقع زیر سوال بردن كل مجلس و جایگاه نمایندگان است.
ج ادامه داد: تمام مواردی كه در مورد فساد اقتصادی و به عنوان اتهامات بنده مطرح كرده‌‏اند مسائلی است كه این نماینده معلوم الحال در جلساتی در حسینیه مركز شهر مطرح كرده است.
آقای ج افزود: علیه سایت بازتاب شكایت خواهم كرد.
وی تصریح كرد: از رئیس قوه قضاییه در خواست می كنم به این موضوع رسیدگی كند.

عضو كمیسیون امنیت ملی خاطرنشان كرد: اقدام اخیر بازتاب خلاف قانون بوده و مرا وادار به افشاگری در مورد این سایت می‌‏كند.

آقای ج که در پی شکست چند فعالیت کلان اقتصادی در حوزه انتخابیه خود هم‌اکنون بدهی حدود ۵/۲ میلیاردی به مردم دارد، ادامه داد:گردانندگان سایت بازتاب برای كمك مالی به سایت خود از من پول می‌‏خواستند اما چون بنده حاضر نشدم شروع به تهدید بنده كردند اما بنده به هیچ وجه باج سیاسی و مالی به سایت بازتاب و گردانندگان آن نخواهم داد.
وی گفت، انتشار این خبر در حوزه انتخابیه بنده موجب شد تا مردم با امضا طومارهای مختلف به سمت تهران حركت كنند تا در مقابل مجلس و قوه قضاییه تجمع كنند!
خبری در همین زمینه: از کوچه‌های برره تا راهروهای مجلس!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates