29.12.2005

تجمع خانواده های بازداشت شدگان سندیکا در برابر دادگاه انقلاب

ایران پرس نیوز: به گزارش ادوارنیوز، از اوایل صبح امروز (چهارشنبه 7 /10 / 84 ) خانواده های بازداشت شدگان سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در دادگاه انقلاب حضور یافته و با توجه به آزاد نشدن هفت تن از فعالین سندیکا از جمله رییس، اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای سندیکا خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به متوقف ساختن روند آزادی و اجرای احکام آزادی آنها شدند.

یکی از اعضای سندیکا ضمن اعلام این خبر گفت همچنین نماینده آقای قالیباف جهت مذاکره با معاون دادستان جهت آزادی بازداشت شدگان مراجعت نموده که هنوز نتیجه ای از این مذاکرات به دست ما نرسیده است.

وی افزود‌ کارگران به شدت از تعویق آزادی همکاران خود خشمگین و معترض بوده و چنانچه هر چه سریعتر بازداشت شدگان آزاد نشوند کلیه عواقب آن متوجه مسئولین مربوطه خواهد بود .

همچنین خبر می رسد که محافل امنیتی قصد دارند تا با انتصاب رهبران سندیکا به خارج از کشور و فشار بر آنها پرونده های جدیدی را برای این افراد و به خصوص منصور اصانلو باز کنند.

گفته می شود سفر منصور اسانلو رئیس هیات مدیره سندیکا به خارج از کشور و احتمال خریداری و حمل سلاح از کردستان توسط وی از جمله مواردی است که در بازجویی ها بر آن تاکید شده است.


http://www.iranpressnews.com/source/009596.htm

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates