30.11.2005

چرند گویی احمدی نژاد پایان ندارد

احمدي‌‏نژاد : از تمام دنيا براي حل مشكلاتشان با ما تماس مي‌‏گيرند

ايلنا : محمود احمدي‌‏نژاد در ادامه سفر خود به استان ايلام در جمع مردم شهر ايوان با بيان اينكه بشريت سرمايه‌‏داري و مادي‌‏گرا در اداره جوامع به بن بست رسيده است، گفت: امروز مكاتب غربي براي اداره جوامع خود به بن‌‏بست رسيده‌‏اند، برخلاف تبليغات دروغين بنگاه‌‏هاي خبري دنيا و برخي انسان‌‏هاي خودفروخته در داخل كشور، چشم دنيا به دست، زبان و قدم ملت ايران دوخته شده است.
وي تصريح كرد: از تمام دنيا براي حل مشكلاتشان با ما تماس مي‌‏گيرند و مي‌‏خواهند تا ما به وسيله دانشمندانمان مشكلات آنها را حل كنيم و اين مساله باعث شده است تا نظام‌‏هاي استكباري از اين امر عصباني باشند.

احمدي‌‏نژاد افزود: آنها وقتي مي‌‏بينند جوانان ما با دست خود به اين فناوري رسيده‌‏اند، عصباني شده و مي‌‏ترسند، من به آنها مي‌‏گويم شما هر چه مي‌‏خواهيد عصباني باشيد، ملت ما با اين جوانان تمام قله‌‏هاي سعادت را تسخير مي‌‏كنند.
احمدي‌‏نژاد با تاكيد بر اينكه انرژي هسته‌‏اي حق مسلم ماست، گفت: دولت خدمتگزار با تدبير و برنامه‌‏ريزي مناسب، هوشمندي، صلابت و استحكام راه تحقق همه حقوق ملت ايران در دسترسي به فناوري صلح‌‏آميز هسته‌‏اي را خواهد پيمود و تا آخر بر روي اين حرف خواهد ايستاد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates