28.10.2005

قطعنامه (حکومتی) پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران؛ موضع رئیس جمهور مبنی بر محو رژیم صهیونیستی نظر مردم انقلابی ایران است

پیک ایران
خبرگزاری فارس:راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران با صدور قطعنامه‌ای ضمن حمایت از موضع رئیس جمهوری اسلامی‌ایران مبنی برمحو رژیم اشغالگر صهیونیستی تاكید كردند:این نظر قطعی و فقهی امام راحل و عظیم‌الشان و همه مسلمانان به‌ویژه مردم قهرمان و انقلابی ایران است و از بیانات ایشان قاطعانه حمایت می‌كنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در این قطعنامه آمده است :
– ما ملت مسلمان شركت‌كننده در راهپیمایی روز جهانی قدس قاطعانه اعلام می‌كنیم كه رژیم اشغالگر صهیونیستی یك غده سرطانی برای كل جهان و بشریت است و لذا خواست عمومی مردم آزاده جهان به‌ویژه آحاد مسلمانان نابودی و محو كامل این غده چركین سرطانی است.
موضع اعلام‌شده ازطرف رئیس جمهوری اسلامی‌ایران (مبنی برمحو رژیم اشغالگر صهیونیستی) نظر قطعی و فقهی امام راحل و عظیم‌الشان و همه مسلمانان به‌ویژه مردم قهرمان و انقلابی ایران است و از بیانات ایشان قاطعانه حمایت می‌كنیم.
برای تحقق این آرمان عزیز، همدوش تمام مسلمانان آمادگی فداكاری و جان نثاری داریم و به سازمان ملل اعلام‌می‌كنیم كه عاقلانه‌ترین نظریه برای بازگشت امنیت و آرامش به ‌منطقه و حل جنگ چندین ساله میان فلسطینی‌ها و رژیم اشغالگر قدس بازگشت همه آوارگان فلسطینی به سرزمین فلسطین و اجرای یك انتخابات آزاد و سراسری است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates