25.10.2005

رييس جدید دانشگاه اصفهان: ما شش سال تشکیلات زیر زمینی درست کرده ایم و آدمها را با هم متحد کرده ایم، حالا می خواهیم حکومت کنیم

پیک ایران
امروز:دكتررامشت رييس جدید دانشگاه اصفهان اعلام کرد هر کسی که می گوید جناحی عمل نمی کند دروغ می گوید!!
به گزارش رسیده به سایت امروز از اصفهان دکتر رامشت رييس دانشگاه اصفهان در ضیافت افطاری با کار آفرینان دانشگاه تاکید کرد:چه کسی گفته ما جناحی عمل نمی کنیم ؟ آیا کسی گفته ما نباید جناحی عمل کنیم؟ما نمی توانیم جناحی عمل نکنیم ، مگر میشود؟ما شش سال سختی کشیده ایم و تشکیلات زیز زمینی درست کرده ایم و آدمها را با هم متحد کرده ایم ، رای گرفته ایم از مردم!!و حالا می خواهیم حکومت کنیم . ما تعیین می کنيم که چه کسی باشد و چه کسی برود . ما اجازه می دهیم کسانی که همفکر ما نیستند و در جناح ما نیستند برای خودشان فعالیت کنند . ولی نمی گذاریم مدیر زیر مجموعه ما کسی به جز همفکران خودمان باشد در عملکرد تشکیلاتی مورد علاقه ما حتی معاونین دانشگاه را تشکیلات انتخاب نموده است و سهم کسانی که زحمت کشیده اند را ادا نموده است .
وی در مورد تغییر و تحولات سریع و صدور بیش از 40 حکم دردانشگاه اصفهان رادركمترازيكماه نیز خاطر نشان کرد:شما تاریخ را نخوانده اید ، علی (ع) از روزی که حاکم شد ظرف یک هفته عزل ونصب ها را انجام داد.
رامشت در مورد عدم تودیع و معارفه مدیران سابق در دانشگاه اصفهان نیز گفت :ما توی این دانشگاه هیچکس را تودیع نکردیم و هیچکس را هم معارفه نکردیم . چرا باید از کسانی که خیانت کردند به بیت المال، خیانت کردند به ملت ، کسانی که به نوامیس مردم تجاوز کردند تشکر کنیم !
اینها چهار روز قبل از آمدن من استعفای خودشان را به رئیس قبلی دادند و سرکار نبودند و سیستم یک معاونت را فشل کردند. چرا باید از آنها تشکر کنم؟
معاونی که چهار روز بعد از استعفا دادن می رود در دفترش قرارداد امضا می کند و تاریخش را برای بیست روز قبل می زند ، چرا باید از او تشکر کرد؟
مدیران قبلی کارمندان را بدبخت کردند ، 280 نفر از 450 نفر پرسنل دانشگاه از بستگان درجه یک مدیران سابق می باشند.
وی در مورد پاسخگویی مدیران دولت خاتمی مدعی شد: یکی از معاونین دانشگاه چند صفحه از عملکردهایش را ردیف کرده بود هر کس نداند و این لیست را میدید فکر می کرد عجب مدیر کارآمد و پاسخگویی است ولی ما میدانیم ایشان 9میلیارد تومان بودجه پژوهشی را وقتی می خواستند تقسیم کنند ، نامه زدند که 24 ساعت وقت دارید پروپزالهای طرحهایتان را برای دریافت بودجه تحویل نمایید او فکر می کردکه خم رنگرزی است که می توان پروپزال را 24 ساعته نوشت ، این است پاسخگویی مدیرانی که در پی نشانها هستند.
وی در پایان همچنين افزود:بر اساس یک نظریه آمریکایی که یکی از مشاوران کاخ سفید داده است اگر 25٪ مردم طرفدار شما باشند 50٪ هم به صورت اتوماتیک هواداری مي کنند ، 10 الی 12 درصد را می توان خرید همچنین 10 الی 12 درصدديگر را می شود ترساند و 3 الی 4 درصد بقیه که به هیچ صراطی مستقیم نمی شوند را می توان با نیروی واکنش سریع در نطفه خفه کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates