20.10.2005

4 روز بعد از نا آرامی‌های دانشگاه آزاد نجف آباد

پیک ایران: بعد از سانسور شدید مطلب و اخبار درگيری دانشجویان با حراست دانشگاه آزاد نجف آباد جناب آقای دکتر امیری در مصاحبه با خبرگزاری مهر نیوز گزارشهای درگيری در دانشگاه را بی اساس خواند و کل ماجرا را به اعتراض دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی با دانشجویان دیگر که به دانشکده فنی آمده و روزه خواری میکنند تغییر داده و خسارات وارده به دانشکده فنی را محدود به شکستن 3 یا 4 شیشه بوردهای اطلاع رسانی نمودند.
دانشجویان دانشگاه نیز با پوشش خبری مناسب و ارسال مطالب و عکسهای گرفته شده به خبرگزاریهای داخل و خارج از کشور اطلاع رسانی جامع و کاملی را انجام دادند و خبرگزاریهای داخلی بعد از آن موفق به مصاحبه با هیچیک از مسئولین دانشگاه جهت پاسخگویی و تایید مطالب و عکسها نشده اند.
در چنین جامعه ای که ریاست بزرگترین و جامعترین دانشگاهش آن هم از مدل آزاد این چنین اقدام به دروغ پردازی و سانسور خبری میکند شما در ابعاد بزرگتر پی به بی خردی و چهره ننگین مسئولین کشور می برید.
وقتی پرسنل حراست با داشتن مدرک سیکل یا نهایتا دیپلم به خود اجازه هر گونه برخوردی چه قانونی و چه سلیقه ای را با دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی میدهند چگونه میتوان به رشد علمی و فکری دانشجویان فکر کرد چه رسد به اینکه این موضوع جامع عمل بپوشد.
از دوستان شنیدم که پرسنل حراست در اوقات انجام وظیفه خود با بیسیمهای دستی دائم در مورد چیزهای بی ربط مانند گرفتن قند و شکر یا برنج کوپنی از تعاونی دانشگاه صحبت میکنند.
حالا شما تصور کنید پرسنل حراست که اکثرا بی سواد هستند و شکل ظاهری لباس و آرایش سر و صورت آنها واقعا” شایسته انتظامات دانشگاه نیست به چه مواردی گیر میدهند!!
این مطلب را برای دسته ای از آنها مینویسم که اگر روزی فردی از خانواده شما دچار بیماری گردید و نیاز به معاینه پزشک داشت فرض کنیم پزشکی که به او مراجعه میکنید یکی از دانشجویان قبلی همین دانشگاه باشد. ایا شما از رفتار خود در طی خدمت در حراست با دانشجویان شرمزده نمیشوید؟
یا مهندسی که برای شما راه یا ساختمان میسازد، آیا دینی در خود احساس نمی کنید.
امیدوارم حداقل اگر تحصیلات عالی ندارید شرف و عزت داشته باشید تا خدای متعال از شما راضی باشد و در این دنیا نیز به جای نعل و نفرین روزانه هزاران دانشجو ثواب دنیوی و اخروی نصیبتان شود.
لینک مصاحبه دکتر امیری ریاست دانشگاه نجف اباد با خبرگزاری مهر نیوز
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=241495
دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آباد

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates