27.09.2005

قاليباف: تنها 3 ميليارد تومان هزينه تبليغات كرده ام !

پیک ایران: محمد باقر قاليباف شهردار تهران در نظر دارد مديريت فرهنگسراهاي وابسته به شهرداري را به سازمان تبليغات اسلامي واگذار كند.
يك منبع آگاه در شهرداري تهران به خبرنگار «فردا» گفت كه قاليباف همچنين تصميم دارد محسن بهرامي مديرمسئول روزنامه حيات نو و از مسئولان ستاد انتخاباتي خود را به سمت معاون اداري و مالي شهرداري منصوب كند. تاكنون علي سعيدلو اين سمت را بر عهده داشته اما اخيرا احمدي نژاد وي را به عنوان معاون اجرايي رئيس جمهوري منصوب كرده است.
همچنين گفته مي شود شهردار تهران، محمد رضا زائري روحاني جوان و مسئول همشهري محله را به عنوان معاون فرهنگي و اجتماعي خود منصوب خواهد كرد.
قاليباف همچنين در جلسه شوراي شهر تهران كه براي انتخاب شهردار تشكيل شده بود در پاسخ به سخنان يكي از مخالفانش كه هزينه تبليغاتي وي در دوران مبارزات انتخاباتي را بسيار زياد عنوان كرده بود گفته است كه صرفا سه ميليارد تومان براي تبليغات انتخاباتي خود هزينه كرده است.
برخي از اعضاي شوراي شهر كه مخالف انتخاب قاليباف به عنوان شهردار بوده اند در اين جلسه هزينه تبليغاتي وي را از 18 تا 80 ميليارد تومان عنوان كرده بودند.
گفته مي شود توضيحات قاليباف در اين زمينه براي آنها قانع كننده بوده است.

————————————————
* رييس آژانس انرژي اتمي روسيه : ايران تهديدات خود را مبني بر ازسرگيري غني سازي اورانيوم عملي نكند
* مديرعامل جديدايسنا كيست؟

رييس آژانس انرژي اتمي روسيه : ايران تهديدات خود را مبني بر ازسرگيري غني سازي اورانيوم عملي نكند

رييس آژانس انرژي اتمي روسيه اظهار داشت: به ايران توصيه مي‌كنيم كه تهديدات خود را مبني بر ازسرگيري غني سازي اورانيوم عملي نكند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان (ايسنا)، پايگاه اينترنتي ايلاف افزود، ‌الكساندر روميانتسف، رييس آژانس انرژي اتمي روسيه امروز (سه‌شنبه) در حاشيه نشست شوراي حكام آژانس بين المللي انرژي اتمي در وين اظهار داشت: به رغم به رسميت شناختن حق ايران در دستيابي به تكنولوژي هسته‌يي از سوي مسكو، همچنان به تهران توصيه مي‌كنيم كه غني سازي اورانيوم را ازسرنگيرد.
اين گزارش افزود: اين در حالي است كه ايران امروز (سه شنبه) هشدار داد كه در صورت ارجاع پرونده هسته‌يي‌اش به شوراي امنيت غني سازي اورانيوم را از سرخواهد گرفت.
————————————————-
مديرعامل جديدايسنا كيست؟

سايت “عارف نيوز” نوشت: با برگزاري مراسم توديع ابوالفضل فاتح مديرعامل خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا ) در روز شنبه علي نادعلي زاده جايگزين وي مي شود.
نادعلي كه چندين دوره عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشكي و از همفكران فاتح در اين انجمن بوده است ، پيش از اين مديركلي اداره اخبار سياسي و بين الملل ايسنا را برعهده داشت.
نادعلي از جانبازان جنگ است. وي در رشته مهندسي برق و سپس مديريت دانشگاه تهران تحصيل نموده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates