16.02.2002

امام جمعه اروميه هدف اصلي امام( ره) از انقلاب را استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي عنوان كرد

امام جمعه اروميه هدف اصلي امام( ره) از انقلاب را استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي عنوان كرد و گفت: 90 درصد اهداف امام پياده شده است؛ اين اوضاع و احوالي كه در اين چهار پنج سال اخير با كلمات كذايي پيش آوردند واقعيت نيست، شما ملت را در راهپيمايي ديديد، واقعيت اين است.

خوشبختانه که کلییه اهداف امام پیاده نشده وگرنه دیگرچیزی از ایزان باقی نمانده بود.
حجت‌الاسلام حسني در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، امواج خروشان ملت در 22 بهمن را نشانه تحقق اهداف امام راحل عنوان كرد و گفت: 10 درصد باقي مانده است، كه اخيرا حضرت آيت‌الله شاهرودي اعلام كرده‌اند كه حدود اسلامي را در ملاعام به اجرا خواهيم گذاشت كه اگر به اجرا مي‌گذاشتند 5 الي 6 درصد هم مربوط به آن مي‌شد ولي 4 تا 5 درصد باقي مانده است كه بيكاري مردم، بيكاري مستضعفين، عدم اشتغال را شامل مي‌شود.
حتما با عنایت رهبری و انتخاب ملا حسنی بسمت ریاست قوه قضائیه باقیمانده امورنیز به نتیجه خواهد رسید

وي با بيان اينكه كارهاي زيربنايي زيادي شده است، خاطرنشان كرد: در بعد اقتصادي 70 درصد اهداف امام(ره) محقق شده است و بايد 30 درصد بقيه را هم تحقق دهيم.

وای به روز ملت بدبخت از قرار معلوم با اجرا شدن 30 درصد باقیمانده دیگه نون خالی هم برای خوردن نخواهندداشت
حجت‌الاسلام حسني همچنين بر تقويت حوزه اقتصاد در كشور تاكيد كرد و گفت: بايد براي اين خيل بيكاران كار پيدا كنيم، سدها بزنيم، آبهايي كه هدر مي‌روند جلويشان را بگيريم. ما در آذربايجان غربي مخصوصا منطقه برادران كرد دو ميليارد متر مكعب آب همين الان به جيب صدام واريز مي‌شود و صدام هم آن طرف سد زده و ساليانه اين مقدار آب به آن طرف مي‌رود ما بايد جلوي آبها را بگيريم و در آن سنگلاخهايي كه كاري نمي‌توانيم بكنيم باغ بكاريم.
وي افزود: با شعار نمي‌شود، با شعور، بايد جلوي آبها را بگيريم و برويم به سمت جهان توليد.

این هم چراغ سبز ملاحسنی ملت بشتابید پیش بسوی دروازه تمدن
وي گفت: اسلام انسانهاي توليدي را مي‌خواهد نه انسانهاي مصرفي را> نه انسانهايي مثل شهرام را.

یکی نیست از این یارو بپرسه اگر اسلام فقط انسانهای تولیدی رو میخات پس این همه ملا در جهان چکار میکنن
رييس حوزه‌ي علميه اروميه از عدم انسجام به عنوان اولين چالش انقلاب اسلامي ياد كرد و ادامه داد:‌ بعضي چيزهايي كه در جريان شهرام ديده مي‌شود، نيز چالش است، ما مي‌گفتيم 10 ميليون، خود او مي‌گفت 40 ميليون اين پلوها را به عده‌اي دادند و تلويزيون هم گفت،‌ چرا بعضي‌ها را محاكمه مي‌كنند و بعضي ها را نه؟ بايد همه را علي‌وار و بدون اغماض به محاكمه بكشانند و از حلقومشان بيرون بياورند.
وي به مباحث مطرح شده درباره آزادي اشاره كرد و گفت: بعضي‌ها آزادي‌هايي به كشور تزريق كردند كه اين آزادي‌ها، آزادي‌هاي 120 ساله آمريكايي است، ما عبد خدائيم. آزادي معني ندارد.
وي با بيان اينكه من به آزادي اعتقادي ندارم، ادامه داد: در نماز نه بار مي‌گوييم اشهد ان محمد عبده و رسوله يعني بنده ، بنده كه آزاد نمي‌شود، در اوايل سوره اسراء مي‌گويد، اسري بعبده …، عبده . اين عبد، كجا رفت. ما در قرآن و آيات هم داريم كه اينها عبد شكور بودند، عبد جبار بودند، عبد صبور بودند، اين عبدها كجا رفتند، بايد عبد خدا باشيم و از غير خدا آزاد باشيم. ولي بنده‌ي خداييم و نمي‌توانيم با اين حرفها به دست اندازهايي برويم كه آن طرفش روشن نيست.

یکی به این مردک بگه بنده خدا با بنده آخوند فرق داره ما بنده خدا هستیم نه بنده آخوند

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates